Filmtopic

Fabian

Active member
Kids movie toch?

Ik denk dat veel kinderen moeite hebben om het te begrijpen.

Ik heb me erg vermaakt bij de film. Een scene met de familie aan de eettafel is zelfs briljant. Drie personages, maar eigenlijk wordt die scene gespeeld met 18 karakters en toch blijft het overzichtelijk en geinig.
 

Shayman

New member
Heerlijk even niets anders in gedachten met Forrest Gump op tv, wat een heerlijke film blijft dat toch dus ik ga lekker bankhangen. Tot morgen!
 

Fabian

Active member
Ach, Catherina Zeta Jones in deel 1 kijkt inderdaad goed weg. Te lang geleden dat ik die heb gezien. Banderas kan ik altijd wel waarderen.
 

Mario

Well-known member
Vanmiddag Michel de Ruyter gekeken. Goede film, zeker voor Nederlandse maatstaven.
 

Fabian

Active member
Ik heb die film uitgezet eerlijk gezegd. Ik vond m niet best.

Maar ik heb al snel problemen met Nederlandse films.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik wacht gewoon tot zo'n film op TV of Netflix komt. Er zitten best redelijke films tussen, maar ook een hoop bagger.
 

zwammy

Well-known member
Ik zie dat Christophe Walz de slechterik in de nieuwe James Bond is. Echt wel goed nieuws, magistrale acteur vind ik dat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk racistisch van mij, maar ik ben vooral blij dat ze niet politiek correct een donkere acteur hebben gekozen. Ik heb de afgelopen paar jaar steeds een naam voorbij zien komen en het moest allemaal maar kunnen, want politiek correct.
 

Fabian

Active member
Ongelooflijk racistisch van mij, maar ik ben vooral blij dat ze niet politiek correct een donkere acteur hebben gekozen. Ik heb de afgelopen paar jaar steeds een naam voorbij zien komen en het moest allemaal maar kunnen, want politiek correct.

Je bedoelt als nieuwe Bond?

Ik hoor diverse namen langskomen: Idris Elba (die jij bedoelt denk ik, zet op meesterlijke wijze Luther neer in de gelijknamige serie, maar staat wat mij betreft heel ver weg van Bond) en Damian Lewis (bekend van Homeland).
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je bedoelt als nieuwe Bond?

Ik hoor diverse namen langskomen: Idris Elba (die jij bedoelt denk ik, zet op meesterlijke wijze Luther neer in de gelijknamige serie, maar staat wat mij betreft heel ver weg van Bond) en Damian Lewis (bekend van Homeland).

Ja. Ik las zwammy zijn post verkeerd. Damian Lewis lijkt mij een prima bond. Idris Elba daar zijn genoeg andere mooie rollen voor lijkt mij.
 

Mario

Well-known member
Na het zien van de trailer ben ik toch wel benieuwd naar de nieuwe Star Wars ... al was ik dat bij het eerste deel van de tweede reeks ook.
 

JFK

Well-known member
Die Timothy Dalton is toch de slechtste James Bond ooit? Zelfs George Lazenby was beter.
Dalton is echt een homo-Bond.
 
Bovenaan