Filmtopic

Mario

Well-known member
Ik.kom alleen nog in de bioscoop voor Disney films. De laatste 'gewone' film die ik afgelopen jaar in de bios heb gezien was Alien: Romulus.

Afgelopen zondag was dat Vaiana 2 😅

U.G.

Well-known member
Ben in herstel van een ingreep aan m’n enkel, dus ik heb wat tijd over nu voor heerlijke onzin. Ik heb een tijdje geleden Girl you know it’s true gezien. Een film van Duitse makelij over Milli Vanilli. Een goeie zeg. Een mooie rol voor degene die Farian speelt.

Mario

Well-known member
Ik heb onlangs de documentaire uit 2023 gezien. De nog levende helft woont trouwens in Nederland, is getrouwd met een Nederlandse.

U.G.

Well-known member
Ja, in A’dam. En Boney M woonde in R’dam 😁 ( die ‘zanger’ ).

Ik heb een oudere docu gezien, ik had al zo’n voorgevoel, maar het wordt in de film wel duidelijker wat er nog meer speelde waarom Farian ze zonodig moest gaan verraden in de VS. Het blijft een apart verhaal dit.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben toevallig vorige week naar de bioscoop geweest, m'n zoon wilde Vaiana 2 zien.

Saaie, trage film, maar hey, ik ben dan ook een zeikerd wat dat betreft en vind niks meer leuk sinds The Matrix/Ocean's Eleven.

U.G.

Well-known member
Ik ben toevallig vorige week naar de bioscoop geweest, m'n zoon wilde Vaiana 2 zien.

Saaie, trage film, maar hey, ik ben dan ook een zeikerd wat dat betreft en vind niks meer leuk sinds The Matrix/Ocean's Eleven.

Ook bezocht, en ik keek er nog naar uit ook 😁 want die eerste heb ik met m’n kleine zo’n 50 keer gezien. Maar bij deze was ik in de bios op een gegeven moment ook uitgecheckt inderdaad.

Bad Santa afgelopen week gezien 😁, was alweer vergeten hoe goed die was.

Laatst bewerkt:
Bovenaan