Filmtopic

Mario

Well-known member
Ik ben vooral geïnteresseerd in The zone of interest. Een film die het vooral moet hebben van het geluid. Bizar, een gelukkig gezinsleven pal naast alle ellende van de Holocaust.

Abubakari

Well-known member
Ik ben vooral geïnteresseerd in The zone of interest. Een film die het vooral moet hebben van het geluid. Bizar, een gelukkig gezinsleven pal naast alle ellende van de Holocaust.
Daar lees ik dan weer over dat het een vrij saaie film is. Ga ik liever de nieuwe Lanthimos kijken. Hetgeen ik zo ook ga doen, om een mislukte voetbalmiddag nog van een leuke avond te voorzien.
De amateurwedstrijd van vanmiddag was namelijk ook kut met peren, een saaie 0-0.

Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
In de Engelse media wordt Aaron Taylor-Johnson genoemd als de nieuwe James Bond.

Waarschijnlijk wordt het weer een restart, aangezien Bond dood ging in het laatste deel.

Friesland

Well-known member
Waarschijnlijk wordt het weer een restart, aangezien Bond dood ging in het laatste deel.
Niet per se. Ik bedoel, de James Bondfilms met Craig leken los te staan van de andere JB films.

De Craig James Bond leek geen idee te hebben wat Spectre of Blofeld was. Eigenlijk zou je die films moeten zien als een lange film van 11 uur. Een beetje zoals de Lord of the Riings films. Met name bij de eerste twee Craig JB films krijg je het gevoel dat ze onaf zijn.

Bij de andere JB films zijn er wel verwijzingen naar eerdere JB films, maar het is niet zo dat ze echt een vervolg zijn op de vorig film. Het zijn gewoon 20 losse films.

erka

Well-known member
Zojuist op TV de film Jojo Rabbit gezien. Wat een geweldige film! Echt goed.

Abubakari

Well-known member
Vanavond naar the Substance geweest, beste d film die ik in tijden heb gezien. Pas aan het eind gaat het volledig over de top, beetje stijlbreuk met de eerste twee uur stijlvolle body horror vol geweldig mooie shots en visuele pracht.

erka

Well-known member
Gereserveerd voor Gladiator 2 🙂

Uh oh. Als dat maar goed gaat. Vaak zijn sequels van supergoede films minder goed. Uitzonderingen zijn er gelukkig ook genoeg.
Ik ben onlangs naar Joker 2 Folie aux Deux geweest. Joker 1 is een erg goede film, maar Joker 2 is een totale faal. Recensies waren al niet mals maar ik vond m echt slechter dan slecht. Totale mislukking.

zwammy

Well-known member
Collega was ook geweest, vertelde idd dat die echt bizar slecht was.

Gladiator blijft de film met de allermooiste scène ooit uit een film dus verwacht er wel wat van. En sowieso van te voren lekker eten en erna wat pilsen dus komt vast wel goed.

Pieros

Active member
Collega was ook geweest, vertelde idd dat die echt bizar slecht was.

Gladiator blijft de film met de allermooiste scène ooit uit een film dus verwacht er wel wat van. En sowieso van te voren lekker eten en erna wat pilsen dus komt vast wel goed.

Welke scène moet dat zijn?

Batigoal

Well-known member
Uh oh. Als dat maar goed gaat. Vaak zijn sequels van supergoede films minder goed. Uitzonderingen zijn er gelukkig ook genoeg.
Ik ben onlangs naar Joker 2 Folie aux Deux geweest. Joker 1 is een erg goede film, maar Joker 2 is een totale faal. Recensies waren al niet mals maar ik vond m echt slechter dan slecht. Totale mislukking.
Poeh, dat was niet best inderdaad. Op een gegeven moment was ik helemaal klaar toen er werd een liedje werd ingestart.

Pieros

Active member
Gisteren de film El Hoyo 2 gezien. Net als El Hoyo een naargeestig sfeertje en ondanks dat ik nu meer in de film zat dan bij deel 1, toch een aantal dingen die vaag blijven. Concept is prima, maar het kan beter worden uitgewerkt.

zwammy

Well-known member
Als je dan als geluksmoment hebt dat je erachter komt dat ze in de bioscoop voortaan ook peroni hebben dan alleen maar Grolsch. Dan heb je toch een mooi leven.

Bovenaan