erka
Well-known member
Yorgos Lathimos heeft sowieso een aantal te gekke films gemaakt, ook erg veel zin in deze.
Het is echt een steengoede film, kan m zeker aanraden.
Yorgos Lathimos heeft sowieso een aantal te gekke films gemaakt, ook erg veel zin in deze.
Daar lees ik dan weer over dat het een vrij saaie film is. Ga ik liever de nieuwe Lanthimos kijken. Hetgeen ik zo ook ga doen, om een mislukte voetbalmiddag nog van een leuke avond te voorzien.Ik ben vooral geïnteresseerd in The zone of interest. Een film die het vooral moet hebben van het geluid. Bizar, een gelukkig gezinsleven pal naast alle ellende van de Holocaust.
Niet per se. Ik bedoel, de James Bondfilms met Craig leken los te staan van de andere JB films.Waarschijnlijk wordt het weer een restart, aangezien Bond dood ging in het laatste deel.
Gereserveerd voor Gladiator 2 🙂
Collega was ook geweest, vertelde idd dat die echt bizar slecht was.
Gladiator blijft de film met de allermooiste scène ooit uit een film dus verwacht er wel wat van. En sowieso van te voren lekker eten en erna wat pilsen dus komt vast wel goed.
Slave, tell me your name
Poeh, dat was niet best inderdaad. Op een gegeven moment was ik helemaal klaar toen er werd een liedje werd ingestart.Uh oh. Als dat maar goed gaat. Vaak zijn sequels van supergoede films minder goed. Uitzonderingen zijn er gelukkig ook genoeg.
Ik ben onlangs naar Joker 2 Folie aux Deux geweest. Joker 1 is een erg goede film, maar Joker 2 is een totale faal. Recensies waren al niet mals maar ik vond m echt slechter dan slecht. Totale mislukking.