Filmtopic

De Groene Scout

Well-known member
Gisteren naar "de Beentjes van Sint-Hildegard" geweest. De film met Herman Finkers en Johanna ter Steegen. Geweldige film met mooie Twentse uitspraken erin en veel herkenning van omgeving en manier van leven in Twente. Is een echte kaskraker in Twente; is dat ook in de rest van Nederland zo?
 

Mario

Well-known member
Gisteren naar "de Beentjes van Sint-Hildegard" geweest. De film met Herman Finkers en Johanna ter Steegen. Geweldige film met mooie Twentse uitspraken erin en veel herkenning van omgeving en manier van leven in Twente. Is een echte kaskraker in Twente; is dat ook in de rest van Nederland zo?

De film heeft toch wel ondertiteling?
 

Batigoal

Well-known member
Zijn er mensen hier die de Netflix-film The Ballad of Buster Scruggs hebben gezien? Heel aparte, maar uiteindelijk toch wel erg fijne film.
 

Abubakari

Well-known member
Dat zijn toch die zes losse korte western filmpjes van de Coen Brothers? Ik vond de één wat sterker dan de ander.
 

Batigoal

Well-known member
Dat zijn toch die zes losse korte western filmpjes van de Coen Brothers? Ik vond de één wat sterker dan de ander.

Ja, dat klopt. Ik was na de eerste wat teleurgesteld toen bleek dat ze los van elkaar stonden, maar uiteindelijk waardeer ik de toch wel goeie verhalen en prachtige stijl van filmen.
 

Abubakari

Well-known member
Coen Brothers films vind ik over het algemeen wel goed tot geweldig.

Bij Pathé is het deze maand Tarantino Thursday, vorige week Inglorious Basterds, donderdag jl was Django Unchained en daarna nog Kill Bill 1 en 2. Erg te gek om die films op het grote scherm terug te zien!
 

Deathprod

Active member
'Dordts chemiebedrijf niet vervolgd voor miskramen van vrouwelijke werknemers'

Dit nieuws van vandaag deed me denken aan de film Dark Waters (waargebeurd verhaal).
Bizar verhaal, echte aanrader.

550x785.jpg
 

SanMark.

Well-known member
In Emmen is nu toch ook zo'n soort schandaal dat werknemers jarenlang aan een kankerverwekkende stof zijn bloot gesteld ?
 

SanMark.

Well-known member
'Dordts chemiebedrijf niet vervolgd voor miskramen van vrouwelijke werknemers'

Dit nieuws van vandaag deed me denken aan de film Dark Waters (waargebeurd verhaal).
Bizar verhaal, echte aanrader.

550x785.jpg
Met ook de firma Dupont in de hoofdrol.
 

zwammy

Well-known member
Mocht je echt op mij willen lijken:

Ik heb: trap er niet in over m'n buik lopen met de foto van Kuzu
 
Bovenaan