Filmtopic

Batigoal

Well-known member
lashana-lynch-attends-the-captain-marvel-european-gala-held-news-photo-1132570261-1563179060.jpg


Wat vinden we van de nieuwe James Bond; Lashana Lynch?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eerst al dat gepush voor Idris Elba. Die kende ik niet, maar afgelopen maand heb ik Luther gekeken. Inderdaad een prima acteur en zeer geschikt voor diverse rollen, maar niet die van Bond. Kennelijk ging dat nog niet ver genoeg.
 

Ska P 187

Well-known member
Zolang het maar geen pratende kutten zijn. Beetje Ebony love heb ik nog wel dus kom maar op met die actie scenes!
 

Abubakari

Well-known member
Volgende week! Ga naar de premi?re maar denk dat ik hem later nog wel een keer in de bios ga kijken. Behalve Death Proof vind ik alle Tarantino's geweldig en ik denk dat als ik Death Proof herkijk hij ook gewoon briljant blijkt te zijn en dat het aan mij lag en niet aan Tarantino. Al dat gezeik van die zure filmcritici over Tarantino's laatste films, daar veeg ik mijn reet mee schoon.

Hot August night and the leaves hanging down
And the grass on the ground smellin' sweet
Vroeg me bij de trailer al af of dat Neil Diamond was, en inderdaad. Kan niet anders zeggen dan dat het ook nog een verdomd lekker en cool nummer is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Death Proof moet je inderdaad wel nog een keer zien. Die ging ik ook pas later waarderen.
 

zwammy

Well-known member
Volgende week! Ga naar de premi?re maar denk dat ik hem later nog wel een keer in de bios ga kijken. Behalve Death Proof vind ik alle Tarantino's geweldig en ik denk dat als ik Death Proof herkijk hij ook gewoon briljant blijkt te zijn en dat het aan mij lag en niet aan Tarantino. Al dat gezeik van die zure filmcritici over Tarantino's laatste films, daar veeg ik mijn reet mee schoon.

Hot August night and the leaves hanging down
And the grass on the ground smellin' sweet
Vroeg me bij de trailer al af of dat Neil Diamond was, en inderdaad. Kan niet anders zeggen dan dat het ook nog een verdomd lekker en cool nummer is.

Oh, hier kijk ik zo naar uit !!
 

Abubakari

Well-known member
Vanmiddag de film over Maradona gezien, gaat over zijn opkomst en ondergang in Napoli.
Van dezelfde maker die ook Senna en Amy heeft gemaakt.
Ik vond het wel een mooie film/docu.
 

U.G.

Well-known member
Gisteren de nieuwe van Tarantino gezien, hier in Cascais is aan het strand een bios waarin bij bepaalde tijden de zaal gewoon alleen van mij en gezelschap is.

De film is goed. De chemie tussen Leo en Pitt is niet die van Jackson en Travolta maar beide heren zijn individueel op dreef. Her en der Death Proofish camera-werk ( Death Proof zit btw met gemak in mijn top 3...4 van Tarantino, de shit was gewoon cool....kan ik altijd wel terugkijken, wat niet meer geldt voor bv Reservoir Dogs ).

Het is een lange zit en op een gegeven moment mis je het bloed en de ellenlange dialogen met rare invalshoeken. Het eerste wordt wel gecompenseerd. Eigenlijk is alleen al het gevecht tussen Pitt en niemand minder dan fucking Bruce Lee het kijken al waard...ook de aanleiding tot dit gevecht ;)
 
Bovenaan