Filmtopic

Abubakari

Well-known member
The shape of water. Bijzondere, maar heerlijke film in een mooie setting. Aanrader.

Ik heb hem een paar weken terug in de bios gezien, het ziet er prachtig uit, origineel en bijzonder idee, maar toch, ik had er wat meer van verwacht. Toch net wat te voorspelbaar, of weet ik wat er aan mankeerde. Mijn Oscar (Zijlstra) gaat nog steeds naar Three Billboards, beste film die ik in tijden gezien heb.
 

MWLC

Well-known member
Heb net ,Tremors:A cold day in hell gekeken,maar vond hem niet best. Je ziet de monsters vrij wel niet,en er worden weinig mensen gedood. Ik ging hem kijken omdat hij als 3 1/2 ster stond aangeschreven,maar buiten het feit dat er wat te lachen valt (soms),valt hij mi erg tegen.
 

Fenerium

Member
Heb net ,Tremors:A cold day in hell gekeken,maar vond hem niet best. Je ziet de monsters vrij wel niet,en er worden weinig mensen gedood. Ik ging hem kijken omdat hij als 3 1/2 ster stond aangeschreven,maar buiten het feit dat er wat te lachen valt (soms),valt hij mi erg tegen.

Totaal uitgemolken net als de Jurassic Park franchise.
 

Fenerium

Member
Weet iemand nog een goede film als Prisoners? dat was toch wel de laatste film die mij echt wist te boeien. Het is alweer een tijd geleden dat ik die gezien heb, binnenkort weer eens opzetten.
 

Abubakari

Well-known member
Vanmiddag naar פוֹקְסטְרוֹט geweest, goede verhalen over gelezen, maar mij viel ie tegen.
 

U.G.

Well-known member
Calibre, een Schotse film op Netflix. Thuis hield ik met deze, inc. yankneef die voor het eerst in NL is, een flinke 'wat zou jij dan doen'-discussie over. Hij is goed.
 

MWLC

Well-known member
Die sharknado films zijn geweldig. Special effects die nergens op slaan,en het acteerwerk is ook niet al te best. Maar vermaak me kostelijk.
 

MWLC

Well-known member
Je krijg vanavond de film Blue Streak,is dat een leuke/goede film,of kan ik die overslaan?
 
Bovenaan