Filmtopic

U.G.

Well-known member
Peralta is een held. Als je met het figuur van een klodder mayonaise, zo'n lekker wijf aan de haak kan slaan, dan ben je een hele grote. Ben het met je eens dat het wel wat weg heeft van Jackie Brown.

Ja echt he ;) Grappig bluffertje, en niet dat ie geld had ofzo.

Maar het was idd zeker geen straf om naar te kijken, die meid.
 

Mario

Well-known member
Brimstone die is me al een paar keer aangeraden.

Eindelijk gezien afgelopen weekend ... geweldige film idd, zeker met de Nederlandse connectie. Dunkirk heb ik gisteravond gekeken, maar vond hem tegenvallen ... ik heb betere WOII films gezien.

Van het lijstje van Abu heb ik de meeste films inmiddels wel gezien.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vorige week nog naar Ayla geweest.
Leuk filmpje over Koreaans weesmeisje dat wordt opgevangen door groep Turkse militairen.
Beetje oorlog, beetje zielig, beetje humor. Moeders de vrouw vond het ook leuk.
 

Abubakari

Well-known member
De UG tip Jules & Dolores vannacht ook gekeken, inderdaad een prima film, weirde personages en leuke humor. Duurt ook nog precies lang genoeg, beetje Coen Bros op zijn Braziliaans.
 

U.G.

Well-known member
The Coen bros. Ik zat ff naar hun lijstje films te kijken, niet echt bepaald slecht :D Hail, Caesar vond ik dan wel weer heel, heel erg teleurstellen.
 

Abubakari

Well-known member
Klopt, daar vond ik ook niet veel aan maar het grootste deel van hun films vind ik zeer te gek.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Bladerunner 2049 ... ik heb 'm met moeite uitgezeten. Volgens de vele recenties een geweldige film, waarschijnlijk heb ik naar iets anders zitten kijken.
 

Magikan

Well-known member
Bladerunner 2049 ... ik heb 'm met moeite uitgezeten. Volgens de vele recenties een geweldige film, waarschijnlijk heb ik naar iets anders zitten kijken.

Staat nog op mijn lijstje. Origineel uit 1982 met Rutger Hauer boeide me wel. Ben benieuwd naar deze.
 

MWLC

Well-known member
Heb net Wolf creek 2 gekeken,omg wat een goeie film. Veel afgehakte ledematen,en een waar gebeurd verhaal.
 

Abubakari

Well-known member
Gister naar Three Billboards Outside Ebbing, Missouri geweest, beste film die ik in tijden gezien heb!
 

Abubakari

Well-known member
En alweer een geweldige film gezien! The Killing of a sacred Deer. Van de regisseur van (oa) the Lobster. Ook weer een bizar verhaal, ik vond deze echter nog vele malen beter dan the Lobster.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, eigenlijk ook niet met the Lobster te vergelijken. Dit is een op een Griekse tragedie gebaseerde mix van horror en drama. Redelijk serieus maar met wat gestoorde bizarre ticc en dan meer in de vorm van het acteren (emotieloos en onderkoeld) en met bij tijd en wijle rare dialogen. Best om te gaan kijken zonder vooraf te veel van het verhaal te weten. Eerste twintig minuten vroeg ik me nog af wat dit moest worden, maar daarna zat ik er helemaal in.
 
Bovenaan