Ik heb vanne week (eindelijk) Train to Busan gezien. Een Zuid Koreaanse zombiefilm die hele goeie kritieken kreeg. Voor een zombiefilm inderdaad een prima film. Die Aziatische zombies zijn wel wat anders dan die trage USA zombies, Zuid Koreaanse zombies kunnen gewoon hard lopen. En best hard ook. Dat schiet tenminste op. Verder was het geen extreem gore film (wat dan wel weer jammer is). Ik zit sowieso in de Korea week, want ik heb gister Ah-Ga-ssi (the Handmaiden) gezien. Ook een prima film.
Niet dat ik doorlopend Koreaanse (of films uit Azie) kijk, puur toeval dat het er twee achter elkaar zijn, zijnbeide films die niet in Path? Groningen te zien waren in de tijd dat ik nog een Unlimited pas had en wat ik toen wel jammer vond.
Mijn Path? unlimited kaart heb ik een tijdje terug opgezegd, weinig films meer in de bios gezien sindsdien. Maar Baby Driver wel en dat vond ik wel een zeer coole en goeie film.
IT lees ik louter goede berichten over (itt The Dark Tower, de andere King verfilming die nu al draait), dus IT ga ik ook zeker effe heen.