Filmtopic

Mario

Well-known member
Gisteren Deepwater Horizon gekeken, niets beter dan een rampenfilm kijken zo rond het nieuwjaar :D Goede film.
 

Mario

Well-known member
Heel lang geen Tom Hanks in films gezien, en zo kijk je in korte tijd naar Bridge of Spies & Sully.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Filmtopic

Dan ga je 3x per week naar de bioscoop. Zo, dat is wel heel erg vaak.

Ik begrijp dat Abu ook wel eens meerdere films bij een bezoekje meepakt. Maar het blijft veel. Terechte nummer een met Hatefull Eight. Hopelijk komt die binnenkort op Netflix zodat ik hem nog eens een keertje rustig kan bekijken.
 

Mario

Well-known member
Ik begrijp dat Abu ook wel eens meerdere films bij een bezoekje meepakt. Maar het blijft veel. Terechte nummer een met Hatefull Eight. Hopelijk komt die binnenkort op Netflix zodat ik hem nog eens een keertje rustig kan bekijken.

Gewoon downloaden ... geweldige film idd.
 

Abubakari

Well-known member
Dan ga je 3x per week naar de bioscoop. Zo, dat is wel heel erg vaak.

Vaak voor mijn 12 uur (nacht) dienst de film van 22.00, vrijdagmiddag ga ik ook vaak en de ochtendfilm (uur of 11/half 12) pak ik ook regelmatig mee. Lekker rustige zaal heb je dan. Ik probeer sowieso de drukke tijden wat te ontlopen. De 22.00 films zijn vaak op maandag en dinsdag, dan is het meestal ook niet heel druk.
Kortom, ik plan het fijn om mijn gezinsleven heen (om nieuwe kamervragen omtrent dat onderwerp te voorkomen). Ik vind het erg leuk om even in een andere wereld of universum te verkeren. En uiteraard kun je films downloaden maar ik vind het een enorme meerwaarde hebben om een film op groot scherm met geweldig geluid te zien. Ik ben blij dat ik Jungle Book in 3D in de bios heb gezien en films als The Revenant en H8full 8 zijn op het grote scherm ook echt veel imposanter.

Film 1 van 2017 heb ik ook al gezien. The Founder over de man die Mc Donald's groot maakte. Aardige biopic.
 

Mario

Well-known member
Vaak voor mijn 12 uur (nacht) dienst de film van 22.00, vrijdagmiddag ga ik ook vaak en de ochtendfilm (uur of 11/half 12) pak ik ook regelmatig mee. Lekker rustige zaal heb je dan. Ik probeer sowieso de drukke tijden wat te ontlopen. De 22.00 films zijn vaak op maandag en dinsdag, dan is het meestal ook niet heel druk.
Kortom, ik plan het fijn om mijn gezinsleven heen (om nieuwe kamervragen omtrent dat onderwerp te voorkomen). Ik vind het erg leuk om even in een andere wereld of universum te verkeren. En uiteraard kun je films downloaden maar ik vind het een enorme meerwaarde hebben om een film op groot scherm met geweldig geluid te zien. Ik ben blij dat ik Jungle Book in 3D in de bios heb gezien en films als The Revenant en H8full 8 zijn op het grote scherm ook echt veel imposanter.

Film 1 van 2017 heb ik ook al gezien. The Founder over de man die Mc Donald's groot maakte. Aardige biopic.

Mooi dat je het zo kan inplannen. Wij komen momenteel niet aan de bioscoop toe, vandaar dat wij vooral downloaden. Meestal zijn de nieuwste films snel beschikbaar via de Aziatische sites. Als wij al in de bioscoop komen, is het vooral voor de kleine.
 

Batigoal

Well-known member
Gisteravond had ik een gezellige avond (zonder Nederlands Elftal :duim:) en ben ik uiteindelijk naar de bios gegaan voor Logan. Normaal meld ik superheldenfilms hier niet omdat ze bijna allemaal op elkaar lijken en je vind ze kut of je vind ze leuk. Logan is echter een fijne afwisseling van de traditionele, flitsende superheldenfilms. Zeer donkere sfeer en de menselijke sterfelijkheid en gebreken worden blootgelegd bij een aantal superhelden. Daarnaast ook meer bloed dan we gewend zijn in dit soort films. Het verhaal slaat aan als je wat achtergronden kent; vrienden van me die niet thuis zijn in de X-Men vonden het nogal verwarrend. Maar de deprimerende sfeer vond ik wel erg sterk in deze film. Zeer waardige afsluiter van het Wolverine-tijdperk.

Afgelopen week was ik trouwens nog naar Kong: Skull Island geweest. Dat was wel heerlijk hersenloze actie. Allemaal ter opmaat naar de ultieme monsterclash in 2020: Godzilla vs King Kong.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Gisteren Antrophoid gezien. Dit gaat over de moord op Reinhard Heydrich.
De acteur die Heydrich speelt leek griezelig veel op hem.
 

Ska P 187

Well-known member
Net Fences gezien, mooie film, met weer een typische, doch sterke hoofdrol van Denzel Washington.
Aanrader.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar heb ik de trailer wel van gezien. Beetje vage trailer. Waar gaat die film nou eigenlijk over?
 

Ska P 187

Well-known member
Pfff gewoon kijken, beetje vader zoons gedoe, maar goed.
Aan het eind denk je inderdaad een beetje waar heb ik naar zitten kijken, maar wel met een goed gevoel.
 

Mario

Well-known member
Gisteren 2 piratenfilms gezien. De 5e Pirates in de bioscoop en gisteravond Captain Phillips op tv. Prima vermaak, als kind wilde ik altijd piraat worden :D
 

Fenerium

Member
Gisteren Rise of the Footsoldier Part II maar weer eens gekeken, zelfs na de tweede keer kijken vind ik het nog steeds niets. De opbouw is gigantisch traag, de personages zijn niet interessant, de film weet gewoon geen enkel moment te boeien. Het eerste deel was grandioos, het ging van de hak op de tak maar de film wist zich uiteindelijk toe te werken naar een climax. Daar is in dit slappe vervolg geen sprake van. Onnodig vervolg op een prima Britse misdaadfilm waar ik destijds echt van had genoten. Hopelijk komt er geen derde deel. Tygo Gernandt als zware jongen, tja, als je met de Tygo Gernandt van Van God Los in je hoofd zit, een vrij impulsief en bovendien niet zo'n snugger karakter dan kan je het moeilijk serieus nemen.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Ik heb zelden de neiging om weg te lopen bij een film, maar bij War For The Planet Of The Apes heb ik het sterk overwogen. Er is gewoon geen 'war'. Deze film is een gemiste kans na de twee eerdere films die gewoon prima in elkaar zaten.
 
Bovenaan