Filmtopic

Abubakari

Well-known member
Kenners!

Ik ga zaterdag naar de bios, wat zijn de aanraders van dit moment?

Welke is het uiteindelijk geworden?

Ik ben vorige week naar Riphagen geweest. Ik ben eigenlijk -Fred uitgezonderd- niet zo'n van Koningsbrugge fan, maar in deze film speelt ie gewoon erg goed.
WO2 drama over een aalgladde slechterik (v Koningsbrugge). Hele goeie film.
En ook nog een andere NLse film gezien, de Held. Dat was met afstand de slechtste film die ik dit jaar in de bios gezien heb. (En ik heb nog steeds een Path? Unlimited pas, dus ik heb er aardig wat gezien dit jaar).
 

Marinos

Well-known member
Ik ben ook naar Riphagen geweest en werd daar ook aangenaam door verrast. Vond hem zeer sterk.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben ook naar Riphagen geweest en werd daar ook aangenaam door verrast. Vond hem zeer sterk.

Dacht ik het niet, wij zitten hier stapels films aan te bevelen, kiest meneer op eigen houtje een film uit. Mooie jongen ben jij.

Maar prima filmpie inderdaad, kende heel die Riphagen niet, bleek echt bestaan te hebben. Sowieso een mooi beeld van de Nederlandse moffenparasieten, weer eens een andere blik op de 2. WO.
 

Marinos

Well-known member
Dacht ik het niet, wij zitten hier stapels films aan te bevelen, kiest meneer op eigen houtje een film uit. Mooie jongen ben jij.

Maar prima filmpie inderdaad, kende heel die Riphagen niet, bleek echt bestaan te hebben. Sowieso een mooi beeld van de Nederlandse moffenparasieten, weer eens een andere blik op de 2. WO.
Ik heb heel bewust alle tips hier ter zijde geschoven.

Ik kende het verhaal ook niet inderdaad maar zeker een bijzonder verhaal en een andere kijk op WO2. En dat zo'n knakker er nog mee weg komt ook.
 

DeftonesJP

New member
De trailer van John Wick: chapter 2 wordt behoorlijk gehyped en daarom heb ik deel een maar eens opgezet. Prima vermaak! Je zit eigenlijk 1,5 uur lang naar shout-outs te kijken die aan elkaar worden geknoopt met een excuus van een verhaal. Heerlijk filmpje om lekker bij weg te kateren.
 

Abubakari

Well-known member
Nog Harry Potter fans die eind deze maand naar de Harry Potter marathon in Path? gaan? Alle 8 films achter elkaar, van 11.00 tot 9.15(!!!).

Ik ga vanavond naar de Prooi en ik kijk uit naar Hell or High Water, daar ga ik deze/volgende week ook heen.
 

JFK

Well-known member
Gisteren heb ik Bridge of Spies gekeken met Tom Hanks in de hoofdrol.
Een aanrader!
 

Fregge

Well-known member
Nog Harry Potter fans die eind deze maand naar de Harry Potter marathon in Path? gaan? Alle 8 films achter elkaar, van 11.00 tot 9.15(!!!).

Ja, dat zag ik inderdaad. Die marathon. Ik dacht serieus dat ze dan 29 oktober beginnen en op 15 november klaar waren met alle films haha.
 
Bovenaan