Filmtopic

Abubakari

Well-known member
Ja, lekkere film weer. Auto rijden, ouwehoeren, blote voeten, raar geweld, helemaal goed.

zwammy al geweest?
 

Abubakari

Well-known member
Zaterdagochtend zijn twee overleden mensen aangetroffen in bioscoop Path? aan het Zuiderdiep in Groningen. De politie gaat uit van een misdrijf.

Nathalie Schubart van de politie laat weten dat het niet bekend is wie de overleden personen zijn, wat de doodsoorzaak is en hoe oud zij zijn. Zij zijn aangetroffen in de bioscoop.

Path? kom ik ook vaak. Wel benieuwd wat er gebeurd is.
 

erka

Well-known member
Dat is heel opvallend inderdaad. Geen balkje gebeurt tegenwoordig wel vaker als ze iemand zoeken maar volledige naam zie je toch zelden.

Wel benieuwd wat er gebeurd is, ik kom ook regelmatig bij Path? en nog veel vaker bij de broodjeszaak ernaast :D
 

erka

Well-known member
Slachtoffers waren twee 50-ers die getrouwd waren en al jaren in Pathe werkten als schoonmaker... hoop dat ze de dader snel pakken.

Helaas heb ik bijzonder weinig vertrouwen meer in de Nederlandse rechters en het OM. Dus hopelijk rijdt de dader zichzelf tegen een boom ofzo.
 

Kielse Rat

Well-known member
Nou, de filmcritics geven weer hard af op Rise of Skywalker. Ben hem gisteren gaan kijken en vond het wel een fijne film. Misschien geen perfecte film, maar voor mij wel de beste van de Disney-trilogie.
 

Mario

Well-known member
Alleen deel 4,5 en 6 zijn de moeite waard, de rest is toch allemaal een beetje van hetzelfde. Is meer iets voor de thuisbios.
 

Mario

Well-known member
Gisteravond 1917 gezien. Wat een goede film, mooi en boeiend verhaal. Geweldig camerawerk, met die long shots :duim:
 

JFK

Well-known member
Yep. Ik ben sowieso wel een liefhebber van oorlogsfilms, de 1e wereldoorlog is daarbij nog wat onderbelicht. Het gaat meestal toch over WO II of Vietnam.

Ik vind WO I films juist zeer fascinerend. De Vietnam films daarentegen heb ik iet zoveel mee. (beetje foute uitspreek overigens)
 

Abubakari

Well-known member
Gisteravond 1917 gezien. Wat een goede film, mooi en boeiend verhaal. Geweldig camerawerk, met die long shots :duim:

Ook gezien, geweldige trip door de horror van de slagvelden en loopgraven vol bomkraters en dode mensen en dode paarden en ratten, vond het ook een zeer te gekke film.
 
Bovenaan