Filmtopic

Shayman

New member
Ruim 20 jaar na de bioscoop en kort daarna de videoband die ik al bijna 10 jaar niet af kan spelen nu eindelijk het dvd-tje van Tombstone in huis en ook Young Guns uit diezelfde periode. Lekker!
 

SanMark.

Well-known member
Ruim 20 jaar na de bioscoop en kort daarna de videoband die ik al bijna 10 jaar niet af kan spelen nu eindelijk het dvd-tje van Tombstone in huis en ook Young Guns uit diezelfde periode. Lekker!

Dan is de serie Deadwood misschien ook wel wat voor jouw.
 

SanMark.

Well-known member
WTF ?????????????????

??n van de beste films die er is.

Andere topper van Guy Ritchie is Lock, Stock and Two Smoking Barrels
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben enorm slecht in filmnamen. Maar mij staat bij dat ik beide films heb gezien en zeer kon waarderen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
San Andreas is als uitzondering op de regel een film waarbij 3D w?l iets extra's brengt.
 

Ska P 187

Well-known member
WTF ?????????????????

??n van de beste films die er is.

Andere topper van Guy Ritchie is Lock, Stock and Two Smoking Barrels

Haha die heb ik er gelijk maar even achteraan gekeken. Ook leuk, maar minder vond ik toch wel.
Dat Londense accent dat doet het inderdaad ook wel goed bij mij.
Die gasten schelden nog mooier als die Italianen uit Brooklyn.
 

Cees

New member
Haha die heb ik er gelijk maar even achteraan gekeken. Ook leuk, maar minder vond ik toch wel.
Dat Londense accent dat doet het inderdaad ook wel goed bij mij.
Die gasten schelden nog mooier als die Italianen uit Brooklyn.
In dat genre is Layer Cake ook wel een aanrader. Zeker niet zo goed als Snatch, maar wel leuk om weg te kijken. En anders is Boondock Saints ook leuk om te kijken.
 

SanMark.

Well-known member
Haha die heb ik er gelijk maar even achteraan gekeken. Ook leuk, maar minder vond ik toch wel.
Dat Londense accent dat doet het inderdaad ook wel goed bij mij.
Die gasten schelden nog mooier als die Italianen uit Brooklyn.

Volgende (Engelse) tip voor je.

Rise of the footsoldier.
 

Shayman

New member
In dat genre is Layer Cake ook wel een aanrader. Zeker niet zo goed als Snatch, maar wel leuk om weg te kijken. En anders is Boondock Saints ook leuk om te kijken.
Die zijn beide echt geweldig en heb ze beiden minstens 5x gekeken. Schijnt dat deel 3 er ook aan zit te komen!
 

Fabian

Active member
Naar Jurassic World geweest. Ik heb er meer van genoten dan ik op voorhand dacht. Ik ging eigenlijk met een 'meh'-gevoel naar de bios, maar ik vond het een prima film. Het haalt niet bij het eerste deel wat inmiddels wel een klassieker genoemd kan worden, maar is veel beter dan deel 2 en 3.
Het enige jammere van dit soort films is alleen dat je op voorhand al weet wie er aan gaat en wie zal overleven. Verder is het, omdat het vanaf 12 jaar geschikt moet zijn, niet heel gruwelijk. De camera trekt snel weg.

En ik ben verliefd geworden op de hoofdrolspeelster. Ik had nog nooit van haar gehoord, maar heb het net opgezocht en zij is de dochter van Ron Howard (Ritchie Cunningham uit Happy Days en regisseur voor de niet-kenners). Lelijke pappa's kunnen knappe dochters fabriceren.
 
Laatst bewerkt:

miklo

Member
San Andreas is als uitzondering op de regel een film waarbij 3D w?l iets extra's brengt.

Ik vind 3D sowieso iets exra's brengen. Omdat er veel meer diepte in zit (messen enzo die op je afkomen is spectaculair maar niet waar het om draait). Avatar is naar mijn mening nog wel de film die het best tot zijn recht komen maar ook Sin City 2 met die wat getekende stijl komt er heel mooi in naar voren.
 

Shayman

New member
Door een interview van Graham Norton kwam ik op het spoor van Hansel & Gretel die ik anders nooit had gekeken maar wat is dat een lekkere film als tijdopvulling zeg! Geen geweldige gedachte of diepe persoonlijkheden maar gewoon lekker rammen in een moderne versie van het sprookje.
 

Mario

Well-known member
Afgelopen dagen The Kingsmen en Chappie gezien, vooral de laatste vond ik de moeite waard. Leuk ook die setting in Kaapstad. In de eerste film weer eens een geweldige rol voor Samuel Jackson.
 
Bovenaan