Shayman
New member
De ware VOC-mentaliteit!Als hij uiteindelijk geen website afneemt vind ik hem ook een lul trouwens ;-)
De ware VOC-mentaliteit!Als hij uiteindelijk geen website afneemt vind ik hem ook een lul trouwens ;-)
Ruim 20 jaar na de bioscoop en kort daarna de videoband die ik al bijna 10 jaar niet af kan spelen nu eindelijk het dvd-tje van Tombstone in huis en ook Young Guns uit diezelfde periode. Lekker!
Dan is de serie Deadwood misschien ook wel wat voor jouw.
WTF ?????????????????
??n van de beste films die er is.
Andere topper van Guy Ritchie is Lock, Stock and Two Smoking Barrels
In dat genre is Layer Cake ook wel een aanrader. Zeker niet zo goed als Snatch, maar wel leuk om weg te kijken. En anders is Boondock Saints ook leuk om te kijken.Haha die heb ik er gelijk maar even achteraan gekeken. Ook leuk, maar minder vond ik toch wel.
Dat Londense accent dat doet het inderdaad ook wel goed bij mij.
Die gasten schelden nog mooier als die Italianen uit Brooklyn.
Haha die heb ik er gelijk maar even achteraan gekeken. Ook leuk, maar minder vond ik toch wel.
Dat Londense accent dat doet het inderdaad ook wel goed bij mij.
Die gasten schelden nog mooier als die Italianen uit Brooklyn.
Die zijn beide echt geweldig en heb ze beiden minstens 5x gekeken. Schijnt dat deel 3 er ook aan zit te komen!In dat genre is Layer Cake ook wel een aanrader. Zeker niet zo goed als Snatch, maar wel leuk om weg te kijken. En anders is Boondock Saints ook leuk om te kijken.
Volgende (Engelse) tip voor je.
Rise of the footsoldier.
San Andreas is als uitzondering op de regel een film waarbij 3D w?l iets extra's brengt.