Hardcore Henry heb ik de trailer heel vaak van gezien, lijkt me helemaal niks, zo'n schietgame opname film. Ik krijg van die trailer al hoofdpijn.
Midnight special draait nog niet in Groningen.
Ik mag dan in dit topic wat stilgevallen zijn, dat geldt niet voor mijn biosbezoek. Er zijn er meer die ik wel dan niet gezien heb.
Afgelopen week Trumbo, Brooklyn en An gezien. Vooral de eerste twee vond ik erg mooi. An was ook wel okay, maar vond ik iets minder. Verder vond ik Moonwalkers een erg te gekke film.
Eddie the Eagle viel me wat tegen. De Helleveeg vond ik een leuke NLse film, A Perfect Day vond ik geweldig, D'Ardennen heb ik het al over gehad.
In de planning:
The Huntsmen (met mijn dochters, maar lijkt mij ook wel een mooie film, beetje Once upon a time achtig, stel ik mij voor)
De Indiana Jones marathon (deel 2 & 3, deel 1 laat ik schieten, van 18.00 tot 0.30 vind zelfs ik te veel van het goede)
Demolition (de trailer sprak me niet aan, maar schijnt toch wel een prima film te zijn)
Room (Ik dacht dat ie niet in Path? Groningen zou gaan draaien, dus toch. Erg benieuwd naar)
Triple 9 (Herkansing, zaterdag de zaal verlaten wegens irritante medebezoekers waardoor ik geen fuck meer van die film snapte)
Kung Fu Panda en Jungle Book (met mijn dochters)
In mei bij PAC (Path? Arthouse Cinema)
Land of Mine (over Duitse dwangarbeiders net na WO2)
Belgica (Belgische film over een kroeg)
En daar zullen er nog wel een zootje bij komen. Ik heb geloof ik al dik 25 films in de bios gezien sinds ik die Path? Unlimited kaart heb. (En nee zwammy, ik heb nog steeds geen huwelijkscrisis en ook geen slecht huwelijk).