Spring Breakers gekeken en ik schaam me er niet voor.
Lekkere wijven neem ik aan?Spring Breakers gekeken en ik schaam me er niet voor.
Lekkere wijven neem ik aan?
Musicmeter.nl slaat alles als het om snobistisch gemier gaat. Desondanks gebruik ik het wel vaak als referentie.
Omdat er daar allemaal mensen zitten die net zo veel verstand hebben van films als hier mensen van voetbal? Ik vind die reacties op bijvoorbeeld Moviemeter af en toe echt tenenkrommend hoor, van die zelfvoldane figuren die een heel lulverhaal ophangen over de diepere laag van een film.
Dat zal best, maar in het verleden is in dit topic herhaaldelijk IMDB aangehaald als graadmeter. Maar die site zal wel alleen worden gebruikt als het uitkomt.
Overigens, is Spectre een goeie Bond film om vanavond eens op te zetten? Ben geen groot Bond fan, als t maar een beetje vlot verloopt allemaal.
Boekmeter onderscheid zich dan van musicmeter en moviemeter, dat is namelijk wel een site met over het algemeen prima posts, wordt denk ik ook het minst gepost van de drie, maar wel een goeie graadmeter vind ik.
En Bad Grandpa, heeft iemand die gezien? Volgens de Volkskrant is een parkeerbon nog leuker, maar bij de Volkskrant zijn ze cultureel correct en vonden ze Grimsby ook niet leuk. Platte gore humor vind ik best leuk, maar ik weet niet of Bad Grandpa nou grappig is of niet.
Niet elke dag. Ik heb sinds een paar weken een Path? Unlimited kaart en mijn werkweek is korter dan mijn weekend, dus plenty tijd om s Middags, s Nachts of s Avonds naar de film te gaan. En soms past het mooi voor een nachtdienst. Vandaag om 0.00 beginnen, film begon om 21.50, einde 23.45, dat past mooi. En ach, ik ben wel een groot bioscoopliefhebber heb ik weer (her)ontdekt, ging voor we kinderen hadden ook vaak, daarna jaren vrij weinig meer, maar nu dus weer super vaak. Bevalt me best!