Ik wilde 99 Homes graag zien en die draaide vanavond voor het laatst. Ik moest 12 uur beginnen met werken en die film was al om 22.08 afgelopen. Drie opties: Terug naar huis en een uur later weer terug naar de stad om te gaan werken, erg vroeg op mijn werk aankomen of na afloop van 99 Homes zodra de titelrol begint snel naar zaal 4, daar begon The Forest om 22.00. 99 Homes - titelrol=22.01 klaar en The Forest - reclame & voorfilms = 22.10 beginnen. Kon mooi!:duim: Kortom, optie 3.
Dus een dubbelavondje film.
99 Homes ging over een man die de hypotheek niet meer kon betalen en zijn huis uit werd gezet door een nietsontziende people mover. Hij kon een baan krijgen bij die gast en het moreel verwerpelijke werk doen en via wat vage constructies veel geld verdienen en stond zo opeens aan de andere kant van de deur. Gewetenskwestie, leverde een boeiend drama op. Goeie film!
The Forest, een vrouw krijgt het bericht dat haar twin sister vermist is in Japan, zoekgeraakt in Suicide Forest bij Mount Fuji. Ze gaat naar Japan om haar zus te zoeken.
Komt qua griezel wat langzaam op gang, maar is desondanks een spannend en griezelig filmpie.