FC Barcelona - el millor club del m?n

SanMark.

Well-known member
Zonde voor Koeman, kun je 1 jaar met Messi spelen en daarna opnieuw gaan bouwen aan een team. Als hij de 2 jaar tenminste volmaakt.
 

Mario

Well-known member
Memphis lijkt op weg naar Barcelona, de hele deal zou zo’n 30 miljoen zijn waar PSV en Sparta ook van meeprofiteren.
 

Batigoal

Well-known member
De transfer die je wist dat zou komen. Ik ben benieuwd hoor, kan hij dat niveau wel aan? Het lijkt me iets te hoog gegrepen voor hem. En wat gaat er dan gebeuren met Suarez en Griezmann?
 

Marinos

Well-known member
Memphis kan er geen zak van, enkel tegen de kleintjes. Gelukkig speelt Barca daar vaak tegen.
 

Joost

Well-known member
Ik vind het niet handig van een Nederlandse trainer om je eerste aanwinst ook een Nederlander te laten zijn.
 

Xisco

Member
Waarom moest Suárez weg, maar kan Braithwaite blijven? Waarom is er geen plaats in de selectie voor Riqui Puig na het vertrek van Rakitic, Arthur en Vidal? Waarom wordt Semedo eerst aangemerkt als intransferible en dan toch verkocht? Het beleid deugt van geen kanten.
 

U.G.

Well-known member


Dit gaat echt lekker zo !

Wat denk jij Xisco, zet Koeman heel autonoom de lijnen uit, want die Puig was toch het grote talent ?
 
Laatst bewerkt:

Kielse Rat

Well-known member
Plus dat je met Barcelona toch verzekerd bent van elk jaar Champions League en dat heb je met Lyon toch minder.
 

Xisco

Member
Dit gaat echt lekker zo !

Zoals Messi niets meer verbaast, verbaast mij ook niets meer. Ik merkte gisteren toen ik de wedstrijd zat te kijken, dat ik nog steeds wel boos ben op Messi. Om met Rutte te spreken: bek houden en voetballen, je krijgt er dik voor betaald. Eeuwige dank en verering etc voor het verleden, maar sluit het ook op een mooie manier af. Gisteren werd Messi overvleugeld door een jochie van 17 jaar.

Wat denk jij Xisco, zet Koeman heel autonoom de lijnen uit, want die Puig was toch het grote talent ?

Er zouden teveel middenvelders zijn. Flauw excuus, waarom worden Pjanic en die Braziliaan dan gehaald? (ik ben even vergeten hoe die Braziliaan ook al weer heet, want bij Barça B loopt nog een Braziliaanse middenvelder van wie ik de komst ook niet begrijp)

Aan de andere kant, Riqui Puig is al 21 jaar. Ik dacht eigenlijk dat hij jonger was. Xavi en Messi stonden na het seizoen waarin zij 21 jaar werden op zo'n 100 wedstrijden in het eerste, Iniesta op zo'n 70 wedstrijden. Puig is niet verder gekomen dan 15 wedstrijden. Je kunt een gebrek aan kansen aandragen, maar een écht supertalent worstelt zich wel in het elftal.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Makanaky

Well-known member
Coutinho was erg goed gisteren. Met die tunnel bij de scheids als kers op de taart. Die lijn mag hij wel even zo door trekken al blijft wisselvalligheid zijn voornaamste kenmerk de laatste 3 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan