FC Barcelona - el millor club del m?n

Xisco

Member
Hier alles over de beste, interessantste en mooiste club ter wereld.

Op voetballend vlak is het momenteel vrij rustig, maar de presidentsverkiezingen zorgen voor de nodige perikels en geruchten. Bartomeu stelt zich herkiesbaar en schermt met de Spaanse topmiddenvelder uit La Liga. Het zou mogelijk om Isco gaan. Jordi Mas? wil Michael Laudrup als technisch directeur en zegt een deal te hebben met Sergio Ramos. De berichten zijn er inmiddels ook dat Ramos weg wil bij Real en dat P?rez een nieuw project wil starten zonder Ramos (en Casillas en Ronaldo), overigens wel in de uiterst betrouwbare Catalaanse sportpers. Verder wil Joan Laporta terugkeren met Abidal als sportief directeur. Ook Benedito, die in 2010 ook meedeed aan de verkiezingen, is kandidaat. Op 18 juli volgt de verkiezing.
 
G

Gast

Guest
en zegt een deal te hebben met Sergio Ramos

Dat zou i.c.m. het nieuwe thuisshirt echt het toppunt zijn. Bar?a glijdt helaas steeds verder af... op het sportieve na dan ;-), maar dat heeft misschien een causaal verband.
 
Laatst bewerkt:

Xisco

Member
het nieuwe thuisshirt

Eigenlijk hoop ik er op dat een Laporta / Benedito / Toni Freixa (die was ik nog vergeten te noemen) straks als nieuwe president met iets komt van wat is dit voor een onzin, we maken de strepen gewoon weer verticaal!. Vervolgens ook dat Qatarese gedoe er van af, iets wat Laporta al toezegde te willen, en Camp Nou zo blijven noemen, en de echte cul?s zijn helemaal blij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Barcelona heeft Arda Turan vastgelegd. Na Vidal dus de volgende aankoop tijdens hun transferverbod en Pogba volgt volgens de berichten mogelijk ook nog. Ik ben fan van Barcelona, maar dit begint belachelijke vormen aan te nemen.
 

Janssen

Well-known member
WTF moet je daarmee. Als je zo iemand niet in de jeugd hebt rondlopen kun je er beter mee kappen. Hou dan Deulofeu erbij voor op het middenveld maar zo'n jongen krijgt dan weer geen kans. Kutbeleid.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe moet ik dan eigenlijk zien, spelers binnenhalen tijdens een verbod?
Dat mag, ze mogen echter pas meedoen als het transferverbod voorbij is. Een maas in de regelgeving waar ze gebruik van maken.

Een speler als Turan vind ik voor FC Barcelona niet echt een toevoeging en al helemaal niet voor 34 miljoen. Wat dat betreft kan ik de transfer niet volgen.
 

Batigoal

Well-known member
Dat mag, ze mogen echter pas meedoen als het transferverbod voorbij is. Een maas in de regelgeving waar ze gebruik van maken.

Een speler als Turan vind ik voor FC Barcelona niet echt een toevoeging en al helemaal niet voor 34 miljoen. Wat dat betreft kan ik de transfer niet volgen.

Mwah, ik denk dat hij net als Rakitic even moet wennen, maar uiteindelijk wel een toevoeging zal zijn. Echter of hij nodig was is de vraag. Volgens mij was er een paar maanden geleden nog Munir El Haddadi die vanuit de jeugd zich in de basis speelde en de nieuwe sensatie werd. Kennelijk nu alweer helemaal afgeschreven in plaats van vertrouwen gekregen.
 

Pascallovic

Well-known member
Mwah, ik denk dat hij net als Rakitic even moet wennen, maar uiteindelijk wel een toevoeging zal zijn. Echter of hij nodig was is de vraag. Volgens mij was er een paar maanden geleden nog Munir El Haddadi die vanuit de jeugd zich in de basis speelde en de nieuwe sensatie werd. Kennelijk nu alweer helemaal afgeschreven in plaats van vertrouwen gekregen.
Hij zal wel meekunnen bij Barca, maar 34 miljoen vind ik erg prijzig voor een speler die je niet echt nodig hebt. Dan had ik voor eigen jeugd gegaan zaols een El Haddadi inderdaad. Of iemand die goedkoper was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kun je denk ik vergelijken met een transfer van Feyenoord naar PSV?
 

Xisco

Member
Ik snap het aantrekken van Arda Turan ook niet zo. Goede voetballer, maar bij Bar?a vind ik hem toch wat misplaatst. De nieuwe president kan de deal overigens nog ongedaan maken.

Hou dan Deulofeu erbij voor op het middenveld maar zo'n jongen krijgt dan weer geen kans.

Deulofeu is een aanvaller, heeft vorig jaar zijn kans gehad in de voorbereiding en toonde afgelopen seizoen bij Sevilla niet bijster veel bijzonders, dus wat mij betreft prima dat hij nu getransfereerd is. Ik verwacht meer van bijvoorbeeld Sergi Samper of Alen Halilovic, die vast ook wel een kans zullen krijgen als ze blijven in de eerste maanden.
 

Xisco

Member
Volgens mij was er een paar maanden geleden nog Munir El Haddadi die vanuit de jeugd zich in de basis speelde en de nieuwe sensatie werd. Kennelijk nu alweer helemaal afgeschreven in plaats van vertrouwen gekregen.

Eigenlijk ligt dat toch ook vooral in de prestaties van Munir zelf. Hij had een spectaculair 2014, maar 2015 was tot op heden weinig verheffend. Als centrumspits kon hij Bar?a B nauwelijks echt overtuigen met slechts een beperkt aantal goals. Rondom de finales werd hij steeds betrokken bij het eerste elftal, maar wat mij betreft niet meer dan terecht dat hij het eerst maar eens in het tweede moet laten blijken (al is de degradatie wel een probleem daarin). Anders wordt hij geen tweede Messi, maar een tweede Tony Sanabria. Sandro heeft wat mij betreft meer laten zien dan Munir in het vorige seizoen, maar de speler waarvan ik echt graag zou willen zien dat hij een kans krijgt, is Adama Traor?.
 
Bovenaan