Eurovisie Songfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Onze inzending was gewoon een belediging voor de Oostenrijkers als organiserend land vooral door haar outfit.
Als Trijntje iets leuks had aangetrokken hadden we nog kans gehad voor een volgende ronde.
??n rode kaart kun je hier niet krijgen dus ik denk dat we de laatste plaats wel binnengesleept hebben. :mad:
 

Mario

Well-known member
Die draaiende camera, werd er duizelig van. Bij Ilse en Waylon werkte dat wel, maar die stonden naar elkaar toe. Maar er is totaal geen gebruik gemaakt van de visualisatie van de schermen en het podium.
 

Mr. Wrong

New member
Oke. Zal wel aan mij liggen dan.
Ik vind het aantal reacties over zoiets stompzinnigs nogal veel. Songfestival is meer voor mensen die juist niets met sport hebben. Sport? Je weet wel iets met competitie waar meestal de beste wint en waar totaal onbelangrijke bijzaken als kapsels en outfit niet van invloed zijn op het resultaat. Nog maar te zwijgen over de wie-likt-wie-het-meest factor om meer punten binnen te krijgen.
 

Joost

Well-known member
Oke. Zal wel aan mij liggen dan.
Ik vind het aantal reacties over zoiets stompzinnigs nogal veel. Songfestival is meer voor mensen die juist niets met sport hebben. Sport? Je weet wel iets met competitie waar meestal de beste wint en waar totaal onbelangrijke bijzaken als kapsels en outfit niet van invloed zijn op het resultaat. Nog maar te zwijgen over de wie-likt-wie-het-meest factor om meer punten binnen te krijgen.
Dat jij het Songfestival stompzinning vind hoeft toch niet te betekenen dat het dat ook is? Ik kijk er al sinds ik me kan herinneren met veel plezier naar en gelet op de reacties hier ben ik niet de enige. Je moet het niet al te serieus nemen en dan zijn het 3 prachtige avonden vermaak. Het is een beetje als boogschieten op de Olympische Spelen. Het evenement maakt het leuk.
 

Mr. Wrong

New member
Sorry. Ik hou gewoon meer van sport en heb gewoon niets met dit soort dingen waarbij je weet dat het allemaal doorgestoken kaart is.
Net als al die talentenjachten de laatste decennia.

En daar komt nog bij dat ik een hele andere muzieksmaak heb, wat dus ook bijdraagt aan het feit dat ik het niets vind.

Maar goed, ieder zijn ding.
 

SanMark.

Well-known member
Dat jij het Songfestival stompzinning vind hoeft toch niet te betekenen dat het dat ook is? Ik kijk er al sinds ik me kan herinneren met veel plezier naar en gelet op de reacties hier ben ik niet de enige. Je moet het niet al te serieus nemen en dan zijn het 3 prachtige avonden vermaak. Het is een beetje als boogschieten op de Olympische Spelen. Het evenement maakt het leuk.

Oh oke omdat jij het al vanaf jongsaf aan kijkt, is het niet stompzinnig.
 

inhethoekje

Active member
Als mensen de cynische/ironische ondertoon van dit topic niet begrijpen zegt dat meer over hen dan over de mensen die de moeite nemen om ernaar te kijken.

En dan lees ik dat Mr Wong meer van sport houdt dan van een festival waarvan hij vindt dat het doorgestoken kaart is, als er een tak is waar de doorgestoken kaart wel erg vaak en doorzichtig op tafel wordt gelegd dan is het wel sport.

Overigens ben ik ook al jaren fan van deze ongein en dat hou ik lekker zo tot ik mijn laatste adem uitblaas, wat anderen ervan vinden kan me een rotzorg wezen, de hik met ze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan