Eurovisie Songfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Nu gaan ze het natuurlijk weer op Oostblok gooien.

Vorig jaar waren we 2e in de finale dus dat maakt echt niet uit als je een goed liedje hebt. Liedje was gewoon ruk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nu gaan ze het natuurlijk weer op Oostblok gooien.

Vorig jaar waren we 2e in de finale dus dat maakt echt niet uit als je een goed liedje hebt. Liedje was gewoon ruk.

Precies. De beste liedjes komen de laatste jaren gewoon steeds bovendrijven. Zie ook de uitschakeling van Finland, waarvan iedereen dacht dat ze zouden winnen.

Overigens vond ik het niveau abominabel in deze halve finale. Dat maakt de 'prestatie' van Traincha nog schrijnender.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah het ligt aan de stemmers die de sound van het liedje niet begrijpen.

Of men houdt niet van die gierige Hollanders die zelfs zo zuinig zijn dat ze in een vuilniszak op het podium komen. Dat mag Roy Maasveld mooi vinden, maar een Griekenland dat op droog brood zit snapt daar natuurlijk niets van.

Je verwacht het niet!

Het is zelfs breaking news op nos.nl...

Tegenwoordig is alles breaking news. Voorheen ging die app eens in de paar weken af en tegenwoordig een paar keer per dag.

We kunnen met een gerust hart gaan slapen, het broekpak zal geen hype worden deze zomer.

Behalve Roy Maasveld.

Ik zat in de trein terug van mijn zus haar verjaardag met Black Sabbath aan de comments te lezen, maar die vuilniszak ziet er nog erger uit dan jullie hier beschrijven. Er zijn eigenlijk geen woorden voor.
 

inhethoekje

Active member
Tegenwoordig is alles breaking news. Voorheen ging die app eens in de paar weken af en tegenwoordig een paar keer per dag.

Inderdaad, elk lullig nieuws is tegenwoordig breaking, ik krijg elke dag wel een update van Nu.nl, AD en de Telegraaf.
Irene Wust naar een andere ploeg?
Hoppa, krijg je weer een breakingapp van het AD.
 

inhethoekje

Active member
Sherna Mousse (oid) gaat bij Pauw ons even vertellen hoe het zit, het kind zong zelf ook vals bij dat kruisiging verhaal dus ze is een kenner.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaan we volgend jaar wel weer een serieuze inzending insturen?

Kenners bij Pauw. Vriendinnetjes van Treintje die vinden het onbegrijpelijk.

Sherna Mousse (oid) gaat bij Pauw ons even vertellen hoe het zit, het kind zong zelf ook vals bij dat kruisiging verhaal dus ze is een kenner.

Ik vind het altijd een wonder dat Sherman Raus op mijn TV scherm past. Tuurlijk heb ik een flink scherm, maar zij is ook echt gigantisch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat het ook aan de regisseur heeft gelegen. Verder mogen we geen kritiek geven leveren op die vuilniszak. Dat schijnt heel normaal te zijn. Snap ik ook wel voor Sherman Raus, voor haar maat maken ze geen normale kleren.
 

inhethoekje

Active member
Het gaat helemaal los op mijn festival app, er zijn zelfs mensen boos af gegaan!
Bonje onder elkaar, niet normaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die dikke wijven willen blijkbaar in het vriendinnenclubje van Trijntje. Jezus wat een onzin komt daar uit.

Zitten ze al. De minst dikke die is geloof ik de schoonzus van Treintje. Je moet het verplicht goed vinden en alle commentaar is 'nasty'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan