Eurovisie Songfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerlijk, op Facebook de SanMark. uithangen bij jankende vrouwen over het ESF :duim:
 

inhethoekje

Active member
Heerlijk, op Facebook de SanMark. uithangen bij jankende vrouwen over het ESF :duim:

Ik ben er op een geblokkeerd ivm mijn mening over Traantje, dat pikte de beheerder niet, aan zijn foto te zien , met snor ,een latente homo.

Op welke zit jij?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jank jank. Geen commentaar op Treintje haar outfit mogen geven, maar wel janken op Albani?.

Weer gejammer over Rusland. Kennelijk hebben ze gemist dat Nederland met een serieuze inzending vorig jaar tweede werd.

Die twee dikke trollen willen ook graag mee volgend jaar. Hopelijk hebben ze een stevig podium.
 

inhethoekje

Active member
Er zit er overigens een die zo een ordinair hoofd heeft,met een heel lelijke tatoeage op haar arm dat ik er van schrok.

Wat is dat een ordinair mens om te zien, niet normaal.

edit:

Berget Lewis heet ze.
Mijn hemel, kan het nog erger?
Denk het niet.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Belgi? was verreweg de beste van deze eerste halve finale. Trijntje was echt dramatisch ... allemaal mooie visualisatie, maar bij Nederland vooral de kont van Trijntje beeldvullend. En dan heb ik het nog niet eens over dat clownspak dat ze aan had.
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Er zit er overigens een die zo een ordinair hoofd heeft,met een heel lelijke tatoeage op haar arm dat ik er van schrok.

Wat is dat een ordinair mens om te zien, niet normaal.

edit:

Berget Lewis heet ze.
Mijn hemel, kan het nog erger?
Denk het niet.

Ze heeft een prima uiterlijk voor radio-optredens want zit wel een heerlijke soulstem op mevrouw Shrek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan