Eredivisie: Speelronde 6 en vier inhaalpotjes

Hups

• Totaal aantal stemmers
    7

Batigoal

Well-known member
Is een middenvelder begreep ik van Van der Looi. Dus als je Sosa wisselt omdat hij niet kan verdedigen, dan slaat die wissel inderdaad nergens op.

Hij had juist moeten beginnen met de Nederlandse kern en dan langzamerhand de aankopen inpassen in plaats van andersom. Maar bouwen is lastig zonder voetbalvisie.
Dat slaat ook nergens op, want hij heeft zijn hele jeugd op linksback gestaan. Hij is alleen niet zo goed.

Die Nederlandse kern met veel jeugdspelers verloren nagenoeg elke wedstrijd in de voorbereiding en ging onderuit tegen Ludogorets, speelde gelijk tegen Excelsior. Is niet zo heiligmakend als de media roept.

De Wolf

Well-known member
Gewoon nog een padelbaan erbij. Schijnt in Rotterdam te werken. Alleen voor de tv kijker een ramp.

stc

Well-known member
Zou Ajax nu een zware boete krijgen, 3 punten in mindering krijgen en aantal wedstrijden zonder publiek moeten spelen?

stc

Well-known member
Nee, waarom zou dat moeten? Kregen Groningen en Feyenoord dat dan ook?
Niet dat ik dat weet of Groningen en Feyenoord boetes oid kregen. Echter, het wordt tijd dat het schorriemorie keihard wordt aangepakt. We zijn veel te soft hier.

stc

Well-known member
Ik blijf erbij dat die helaas een dieper maatschappelijk probleem is wat er op de tribunes gebeurd is.

Bovenaan