Ja helden zijn het.Chapeau, definitief gestaakt. Weet een nieuw hoofdstuk in de categorie "maar wij zijn de club"
Dat slaat ook nergens op, want hij heeft zijn hele jeugd op linksback gestaan. Hij is alleen niet zo goed.Is een middenvelder begreep ik van Van der Looi. Dus als je Sosa wisselt omdat hij niet kan verdedigen, dan slaat die wissel inderdaad nergens op.
Hij had juist moeten beginnen met de Nederlandse kern en dan langzamerhand de aankopen inpassen in plaats van andersom. Maar bouwen is lastig zonder voetbalvisie.
Of net zoals in het verleden in Zuid Amerika geschutskoepels op de hoeken van het stadionOplossing: ME erbij, vak schoonknuppelen, paar honderd gewonden en door!
KNVB zal wel trots zijn op hun beleid
Die straf kreeg Feyenoord, Willem II en Grunn toch ook niet?Zou Ajax nu een zware boete krijgen, 3 punten in mindering krijgen en aantal wedstrijden zonder publiek moeten spelen?
Nee, waarom zou dat moeten? Kregen Groningen en Feyenoord dat dan ook?Zou Ajax nu een zware boete krijgen, 3 punten in mindering krijgen en aantal wedstrijden zonder publiek moeten spelen?
Gewoon nog een padelbaan erbij. Schijnt in Rotterdam te werken. Alleen voor de tv kijker een ramp.
Om half zes het vuurwerk bij De Kuip. Daar willen ze bij zijn.Waarom niet gewoon om 17:30 verder spelen?
Feyenoord was beker en van mij hadden ze gewoon met Die stand mogen staken. Voor Groningen had het geen drol uitgemaakt. Die waren toch al gedegradeerd.Die straf kreeg Feyenoord, Willem II en Grunn toch ook niet?
Ajax speelt woensdag tegen Volendam.Dinsdagmiddag zonder publiek?
Niet dat ik dat weet of Groningen en Feyenoord boetes oid kregen. Echter, het wordt tijd dat het schorriemorie keihard wordt aangepakt. We zijn veel te soft hier.Nee, waarom zou dat moeten? Kregen Groningen en Feyenoord dat dan ook?