Batigoal
Well-known member
Helaas niet als dit op een later moment wordt uitgespeeld.Het is KLAAR.
Ajax uit zijn lijden verlost.
Helaas niet als dit op een later moment wordt uitgespeeld.Het is KLAAR.
Ajax uit zijn lijden verlost.
Dat is competitievervalsing. We kunnen er zomaar nog een stuk of twee in schieten en aan ons doelsaldo werken.Staak die boel maar en laat die 3-0 staan.
Maak je er symbolisch 0-10 van.Dat is competitievervalsing. We kunnen er zomaar nog een stuk of twee in schieten en aan ons doelsaldo werken.
Sluit trouwens niet uit dat die Salah-Edinne expres de boel aan het saboteren was. Die speelde letterlijk elke bal naar een Feyenoorder.
Precies.Pijnlijk betoog van Halsema toen na die bekerpot met de kennis van nu.
Zou kunnen, weet niet hoe het daar technisch in elkaar zit.De vraag is dan alleen of de supporters daar dan niet andere vakken op gaan proberen te komen.
Dat is competitievervalsing. We kunnen er zomaar nog een stuk of twee in schieten en aan ons doelsaldo werken.
Dat is competitievervalsing. We kunnen er zomaar nog een stuk of twee in schieten en aan ons doelsaldo werken.
Gewoon naar buiten lopen en dan de andere ingang binnenkomen toch? Knappe stewards die dat tuig gaat tegenhouden.Zou kunnen, weet niet hoe het daar technisch in elkaar zit.
Gewoon naar buiten lopen en dan de andere ingang binnenkomen toch? Knappe stewards die dat tuig gaat tegenhouden.
Jep. Maar ME trommel je niet zo snel op. (iig niet de hoeveelheden die nodig zijn)Daarom ook niet de stewards maar de ME inzetten en dan ook aan de buitenkant een cordon.
De zwakke Salaheddine erin voor Sosa ipv Avila. Lijkt me een statement van Steijn, maar geen handige zet. Salaheddine is helemaal niks.
Dat kan dan dus weer niet, omdat je met Volendam in de beker zit op moment dat Ajax en Feyenoord niet europees spelenAls je dit later wilt afmaken dan zou je eigenlijk Ajax - Volendam naar eind oktober moeten verplaatsen. Anders maak je een duel op een totaal ander moment af, waardoor de vorm totaal anders kan zijn.
O ja tuurlijk. Stom... Maar goed, dat duel tegen Excelsior Maassluis kan een week naar voren/achter gehaald wordenDat kan dan dus weer niet, omdat je met Volendam in de beker zit op moment dat Ajax en Feyenoord niet europees spelen