Eredivisie: Speelronde 6 en vier inhaalpotjes

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Die willen de files voor zijn
En vervolgens staan ze allemaal in de file omdat ze eerder weggingen. Bij een 5-0 stand ofzo kan ik me dat nog een heel klein beetje voorstellen, maar het staat 1-1...
(overigens gebeurt dit bij alle clubs, overal heb je van die droeftoeters die na 85 minuten weggaan)
 

Pieros

Active member
En vervolgens staan ze allemaal in de file omdat ze eerder weggingen. Bij een 5-0 stand ofzo kan ik me dat nog een heel klein beetje voorstellen, maar het staat 1-1...
(overigens gebeurt dit bij alle clubs, overal heb je van die droeftoeters die na 85 minuten weggaan)

Begrijp ik ook nooit zo. Je wil toch naar het voetbal? Dan blijf je toch tot het einde.

Kleine uitzondering: Mijn vader doet het ook, maar is slecht ter been. Hij wil dus voor de drukte het stadion uit zijn.
 

Jef400

Well-known member
En vervolgens staan ze allemaal in de file omdat ze eerder weggingen. Bij een 5-0 stand ofzo kan ik me dat nog een heel klein beetje voorstellen, maar het staat 1-1...
(overigens gebeurt dit bij alle clubs, overal heb je van die droeftoeters die na 85 minuten weggaan)
Ik doe het zelf af en toe ook om zeker te weten dat ik thuis kom met een 21:00 wedstrijd
 
Een heerlijk punt voor Heracles gisteravond! Ik was verbaasd dat het bij rust nog maar 1-0 was, maar dan zijn deze punten des te lekkerder.
 

JMD

Well-known member
En Heerenveen is nu ook slachtoffer. Die moeten nu op zondag spelen.
Jep. ZAg het ook. Aparte keus om Ajax - Volendam op donderdag te zetten ipv op woensdag... Dat zal ongetwijfeld met de beker te maken hebben, maar meestal wordt er ook een wedstrijd op donderdagavond gezet, dus daar botst het dan ook mee...

Overigens, Heerenveen ligt de laatste jaren vaak al op de rug als het het stadion van Ajax, Feyenoord of PSV betreedt, dus die ene dag maakt echt geen fluit uit.
 

De Wolf

Well-known member
Jep. ZAg het ook. Aparte keus om Ajax - Volendam op donderdag te zetten ipv op woensdag... Dat zal ongetwijfeld met de beker te maken hebben, maar meestal wordt er ook een wedstrijd op donderdagavond gezet, dus daar botst het dan ook mee...

Overigens, Heerenveen ligt de laatste jaren vaak al op de rug als het het stadion van Ajax, Feyenoord of PSV betreedt, dus die ene dag maakt echt geen fluit uit.
Hoor ik nu een PSV-er roepen dat Heerenveen thuis altijd een makkie is?
 
Bovenaan