Eredivisie: Speelronde 6 en vier inhaalpotjes

Hups

• Totaal aantal stemmers
    7

De Wolf

Well-known member
Overigens zit minimaal 48 uur rust tussen twee wedstrijden dus dan kan het morgenmiddag wel.

JMD

Well-known member
Dat vind ik dus ook competitievervalsing. De wereld kan er heel anders uit zien over een dikke maand.
Precies.

Ik ben ook wel benieuwd wat de reden is dat je niet over 50 minuten in een leeg stadion verder kan. Gewoon dat in de regels opnemen. Bij definitief staken wegens vuurwerk/bekers e.d. wordt het stadion leeggeveegd en gaat men daarna weer verder

JMD

Well-known member
Men neemt het in die vakken ook altijd zo bloedjeserieus.
Dat zie je ook als een uitploeg scoort en er zijn dan altijd op de vakken wel een paar debielen die middelvingers e.d. opsteken... Ja, ik baal ook als mijn cluppie achterkomt, maar om nou middelvingers op te steken naar een speler die tegen mijn club scoort... Als je geen tegendoelpunten wilt zien moet je niet naar het stadion gaan. (beetje vergelijkbaar met: 'als je maar 1 iemand wilt horen op een vraag moet je de vraag niet stellen')

Miramar

Well-known member
Precies.

Ik ben ook wel benieuwd wat de reden is dat je niet over 50 minuten in een leeg stadion verder kan. Gewoon dat in de regels opnemen. Bij definitief staken wegens vuurwerk/bekers e.d. wordt het stadion leeggeveegd en gaat men daarna weer verder
Ach dat gaat nooit gebeuren. Dan staan er duizenden halve zolen buiten die zich niet laten wegsturen.

leo1949

Well-known member
AZ had een ander shirt moeten nemen dan was het duidelijker geweest i.p.v. al dat wit wat we nu hebben.

Bovenaan