De Wolf
Well-known member
Ik zie het niet gebeuren dat Femke en burgemeester van Duivendrecht toestemming geeft voor twee wedstrijden op een dag.De planning mbt Jong staat hier los van.
Ik zie het niet gebeuren dat Femke en burgemeester van Duivendrecht toestemming geeft voor twee wedstrijden op een dag.De planning mbt Jong staat hier los van.
jong speelt morgen, dat is sowieso geen optie voor dit duel. Het zal dinsdag worden denk ik en dan Ajax - Volendam naar oktober en de bekerpot een week eerder of laterIk zie het niet gebeuren dat Femke en burgemeester van Duivendrecht toestemming geeft voor twee wedstrijden op een dag.
Het gaat tegen mijn principe in dat Volendam moet wijken door de acties van een stelletje idioten.jong speelt morgen, dat is sowieso geen optie voor dit duel. Het zal dinsdag worden denk ik en dan Ajax - Volendam naar oktober en de bekerpot een week eerder of later
Daar kan ik je wel in volgen ja. Maar als je deze gestaakte wedstrijd verplaatst naar 1 november dan is de competitievervalsing erg groot, want wie weet hoe Ajax en Feyenoord er dan voorstaan.Het gaat tegen mijn principe in dat Volendam moet wijken door de acties van een stelletje idioten.
Jep. En het andere duel dat ik me herinner als definitief gestaakt is ADO - Ajax uit 1987, ook bij 0-2, in iets van de 50e minuut.Je kan ook de 0-3 als eindstand beschouwen. Ooit werd Ado - PSV in 2004 in de 81ste minuut gestaakt bij 0-2. Stand bij staking werd toen eindstand. Alleen zijn er nu nog meer minuten te spelen.
Dat maakt het dus competitievervalsing. Beide kanten op, trouwens. Bij Ajax kunnen ze aandragen dat ze de eerste helft qua veldspel redelijk mee konden en zelfs wat kansjes kregen. Bij Feyenoord is het geen gekke gedachte dat we juist verder weg hadden kunnen lopen in het restant.Je kan ook de 0-3 als eindstand beschouwen. Ooit werd Ado - PSV in 2004 in de 81ste minuut gestaakt bij 0-2. Stand bij staking werd toen eindstand. Alleen zijn er nu nog meer minuten te spelen.
Precies. Alleen daarom al moet er uitgespeeld worden. Maar wacht je te lang met uitspelen dan is de vorm van Feyenoord en Ajax in niks meer vergelijkbaar met nu. Wie weet draait Ajax tegen die tijd als een tierelier...Dat maakt het dus competitievervalsing. Beide kanten op, trouwens. Bij Ajax kunnen ze aandragen dat ze de eerste helft qua veldspel redelijk mee konden en zelfs wat kansjes kregen. Bij Feyenoord is het geen gekke gedachte dat we juist verder weg hadden kunnen lopen in het restant.
Mwah, hier valt de KNVB weinig te verwijten. Terecht dat dit gestaakt werd. Het enige wat moet gebeuren is dat je dit duel nadat het stadion leeg is gewoon uitspeelt. Rotzooi buiten krijg je toch. Nu zaten de spelers ook nog meer dan een uur binnen.Tja, het is gewoon te hopen dat de KNVB wakker word, dat het zo niet werkt. Of de clubs moeten met ze allen naar de KNVB stappen, dit is niet de oplossing.
Vroeger werd er ook zovaak vuurwerk op het veld gegooid, ze doofden het en gingen verder voetballen. Dan stopt het vanzelf wel want ze bereiken er niks mee, deze klootzakken waren gewoon uit om het te laten staken, net zoals toen bij Groningen.Mwah, hier valt de KNVB weinig te verwijten. Terecht dat dit gestaakt werd. Het enige wat moet gebeuren is dat je dit duel nadat het stadion leeg is gewoon uitspeelt. Rotzooi buiten krijg je toch. Nu zaten de spelers ook nog meer dan een uur binnen.