Eredivisie: Speelronde 6 en vier inhaalpotjes

Hups

• Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
ME grijpt inmiddels in bij het stadion. Als ze die randdebielen nou ook eens oppakken, in een cel zetten en de sleutel weggooien dan is dit probleem bij Ajax iig opgelost.

Max

Administrator
Forumleiding
ME grijpt inmiddels in bij het stadion. Als ze die randdebielen nou ook eens oppakken, in een cel zetten en de sleutel weggooien dan is dit probleem bij Ajax iig opgelost.

Mag aannemen dat Halsema volle vaart de politie laat uitrukken. Als het moet kan er veel. Wat Fransen hadden op agenten geschoten. Iedereen achter die lui aan en bij mijn appartement werden ze vastgereden. Stuk of veertig politieauto’s. Gezien het volk uit Purmerend en Almere komt, kunnen die politiekorpsen ook wel bijspringen.

Max

Administrator
Forumleiding
Overigens zit minimaal 48 uur rust tussen twee wedstrijden dus dan kan het morgenmiddag wel.

Steijn wil tegen Volendam toch weer een heel ander elftal opstellen, dus die rust is sowieso niet echt een probleem en zeker niet met een half uurtje.

erka

Well-known member
Steijn wil niks over de hooligans zeggen. Dat snap ik wel, anders is zijn huis morgen afgefikt en zijn gezin dood.

Bovenaan