Nee hoor let maar op, gaat zo weer verder. Er is geen ruimte en mogelijkheid om het uit te spelen.Het is KLAAR
Dat denk ik ook. Maar ik verwacht wel dat ze eerst het stadion leeg gaan maken.Nee hoor let maar op, gaat zo weer verder. Er is geen ruimte en mogelijkheid om het uit te spelen.
Hoppa...Oplossing: ME erbij, vak schoonknuppelen, paar honderd gewonden en door!
Dit dus. Maar dan als straf bv een reglementaire nederlaag ben ik geen voorstander van. Want dan kan je ook bv als 'uitsupporter' een kaartje voor een thuisvak kopen en gaan kloten.KNVB moet echt de regels gaan aanpassen, ze geven de klootzakken nu juist de macht om alles te verpesten voor de rest
Even het waterkanon uit Den Haag ophalen en die dan op het veld zetten en richten op het vak... En dan op hetzelfde standje als gisteren (of bij die coronademo), en niet op die sproeistand van vorige week...Oplossing: ME erbij, vak schoonknuppelen, paar honderd gewonden en door!
Hoeft ook niet. Vak achter doel leeg en de wedstrijd kan rustig worden uitgespeeld"Stadion leeg kan niet, want openbare orde, want 50.000 man naar buiten"... Oke, maar datzelfde gebeurt als het duel gestaakt wordt.
Als het aan Halsema ligt krijgen de Feyenoordsupporters de schuld, want Halsema legt altijd de schuld bij uitsupporters.Benieuwd of Ajax nu ook een flinke straf krijgt
De vraag is dan alleen of de supporters daar dan niet andere vakken op gaan proberen te komen.Hoeft ook niet. Vak achter doel leeg en de wedstrijd kan rustig worden uitgespeeld
Ik wens de ME sterkte.Hoeft ook niet. Vak achter doel leeg en de wedstrijd kan rustig worden uitgespeeld
Als het aan Halsema ligt krijgen de Feyenoordsupporters de schuld, want Halsema legt altijd de schuld bij uitsupporters.