Eredivisie: Speelronde 6 en vier inhaalpotjes

Hups

• Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Ach die vader met zijn zoon... Hoe leg je dit uit aan je zoontje, het joch zit met tranen in zijn ogen...

Staken voor vuurwerk is natuurlijk wel logisch.

JMD

Well-known member
Ik was lekker naar huis gegaan, want dit word toch niet uitgespeeld.
Het gaat echt wel uitgespeeld worden, alleen zonder supporters.

De eerste mogelijkheid dat dit uitgespeeld kan worden is namelijk pas 31 oktober/1/2 november

JMD

Well-known member
Nu ik de herhaling van de 0-1 zie vraag ik me ook af waarom Gorter niet meer uitkomt daar.

leo1949

Well-known member
De eerste Ajaxieden gaan al naar huis na 3 goals en 2 stuks vuurwerk in de 1e helft.
De Ajaxieden bevuilen hun eigen nest en volgende seizoen gaan ze tegen Telstar en jong AZ spelen.

Max

Administrator
Forumleiding
Zoals elke harde kern. Want heb niet het idee dat vak S of Oost bij een achterstand van Feyenoord/PSV tegen Ajax met 0-3 na 30 minuten anders zou reageren.

Daarom hangen er ook netten. Bij Ajax voortaan ook maar. Ik kijk uit naar het betoog van Halsema.

JMD

Well-known member
Zullen we een bookie maken hoe lang het duurt voor er weer vuurwerk op het veld gegooid wordt?

Max

Administrator
Forumleiding
De eerste Ajaxieden gaan al naar huis na 3 goals en 2 stuks vuurwerk in de 1e helft.
De Ajaxieden bevuilen hun eigen nest en volgende seizoen gaan ze tegen Telstar en jong AZ spelen.

Storing eindelijk verholpen?

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Een bekende voetbalvraag is "haalt 'ie de kerst?". Vandaag is de vraag "halen we de rust?".
Het is nog een minuut of 10 tot de rust denk ik, want de klok is doorgelopen bij de eerste 'staking'... Ben benieuwd of we dat halen idd.

Als ik Halsema was zou ik het GVB al contacten dat ze iets eerder in actie moeten komen voor het afvoeren van 49.500 supporters en 1000 randdebielen

Bovenaan