Eredivisie: Speelronde 6 en vier inhaalpotjes

Hups

• Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Levensgevaarlijk dit bekertje. Had zomaar kunnen leiden tot een lichte aanraking met een lichaamsdeel van een speler.
Alle 50.000 mensen maar weg dan... ;)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als dit zo doorgaat dan verwacht ik definitief staken. Zal vast wel ergens een simpele ziel zijn die de teleurstelling niet kan handelen.

• Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Wel apart. Meestal wordt een duel direct gestaakt en gaat men de kleedkamer in. Hier blijft men op het veld...

Kom op jongens, dan kunnen we net zo goed voetballen.

• Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Als dit zo doorgaat dan verwacht ik definitief staken. Zal vast wel ergens een simpele ziel zijn die de teleurstelling niet kan handelen.

Laat je lekker kapen door iemand die de tweede nederlaag in twintig jaar niet aankan.

JMD

Well-known member
In ieder geval zit Halsema op de tribune, dus kan ze mee in overleg.

Ik verwacht eerder dat men dan het stadion 'schoonveegt' en in een lege ArenA verder gaat, want de komende weken kan je dit duel niet inhalen (wegens competitie/europese verplichtingen van beide ploegen). En dan zou het op dinsdagochtend 10.00 een restant spelen worden, lijkt me niet dat dat gebeurt.

JMD

Well-known member
H
Zonder uitfans nog wel, apart
Er hoeft dan in ieder geval geen onduidelijkheid te zijn vanuit welke supporters dit komt, en dat het dus sowieso geen 'vreugdebier' is...

Vind het wel apart hoor, dat als de dader gepakt wordt dat het duel pas verder kan. Kan eigenrichting opleveren...

Batigoal

Well-known member
Verwacht na de 0-3 dat er malloten zijn die ervoor gaan proberen te zorgen dat dit niet meer uitgespeeld kan worden.

JMD

Well-known member
Echt door een bekertje de wedstrijd vijf minuten al stilleggen.
Deze regel is niet handhaafbaar op de lange termijn.

Ja, mensen moeten niks op eht veld gooien, en voor de zaken waar het echt niet kan (aanstekers e.d.) is het niet meer dan normaal om te staken. En tot het 'Klaassen'-incident kwamen er ook meerdere bekers het veld op. Helemaal goed dat daar wat mee gebeurt, maar voor 1 bekertje op het veld, kom op...

JMD

Well-known member
Kan 1 van de Ajacieden me uitleggen waarom je Rensch op de bank houdt en dan die Gaaei opstelt? Rensch zal ook niet in de beste vorm zijn (maar welke Ajacied wel), maar is wel meer ervaren in dit soort duels.

JMD

Well-known member
En opnieuw was Ajax dichtbij. Net als vlak voor de 0-2 komt een speler een teen tekort.

Het is eigenlijk precies hoe Ajax - Feyenoord's vroeger waren, toen kreeg Feyenoord altijd kansjes en scoorde Ajax ineens dodelijk. Nu doet Feyenoord dat.

Eef de Kip

Well-known member
Kan 1 van de Ajacieden me uitleggen waarom je Rensch op de bank houdt en dan die Gaaei opstelt? Rensch zal ook niet in de beste vorm zijn (maar welke Ajacied wel), maar is wel meer ervaren in dit soort duels.
Omdat Rensch er ook he-le-maal niets van bakt

Bovenaan