Als dit zo doorgaat dan verwacht ik definitief staken. Zal vast wel ergens een simpele ziel zijn die de teleurstelling niet kan handelen.
In ieder geval zit Halsema op de tribune, dus kan ze mee in overleg.Als dit zo doorgaat dan verwacht ik definitief staken. Zal vast wel ergens een simpele ziel zijn die de teleurstelling niet kan handelen.
Zonder uitfans nog wel, apartDeze wedstrijd haalt sowieso het einde niet denk ik.
Er hoeft dan in ieder geval geen onduidelijkheid te zijn vanuit welke supporters dit komt, en dat het dus sowieso geen 'vreugdebier' is...Zonder uitfans nog wel, apart
Deze regel is niet handhaafbaar op de lange termijn.Echt door een bekertje de wedstrijd vijf minuten al stilleggen.
Jep. En dat is dus het probleem van deze regel, zagen we eerder ook bij bv Grunn - Ajax.Verwacht na de 0-3 dat er malloten zijn die ervoor gaan proberen te zorgen dat dit niet meer uitgespeeld kan worden.
Omdat Rensch er ook he-le-maal niets van baktKan 1 van de Ajacieden me uitleggen waarom je Rensch op de bank houdt en dan die Gaaei opstelt? Rensch zal ook niet in de beste vorm zijn (maar welke Ajacied wel), maar is wel meer ervaren in dit soort duels.
Dat zeg ik in mijn post ook al, maar hij is wel meer ervaren, weet wat voor duel dit is... Gaaei gaat ten onder aan de druk. Laat die jongen van de week tegen Volendam spelen...Omdat Rensch er ook he-le-maal niets van bakt