Eredivisie 2019-2020

Eef de Kip

Well-known member
Precies, en los gaan zullen ze zeker want wat de KNVB ook bepaalt, er zal altijd discussie zijn maar goed, dat zal nog wel even duren en tot dan is het geneuzel.

Abubakari

Well-known member
Jongens, wat hadden we nou afgesproken over gevegt? Ook in corona tijden, we zouden hem niet uren tegen zichzelf aan laten zeveren in een topic. Nu zie ik dat dus toch weer gebeuren. We hebben al een waarschuwing van ouderenzorg gehad, hoe langer hij in zijn eentje in een topic zit hoe groter de onzin die hij gaat verkondigen. We zouden hem tegen zichzelf in bescherming nemen, nu zie je dus precies gebeuren waar die mensen voor waarschuwen.

Abubakari

Well-known member
:duim:

Persoonlijk lijkt mij het meest logisch dat de club die het laatst gescoord heeft in de competitie de kampioen is.

Nee gevegt, dat lijkt jou helemaal niet logisch. Dit zeg je omdat je te lang alleen gelaten bent. Ga maar even naar de koelkast, pak wat te drinken, ik roep even iemand, en die gaat dan even met je praten.

Lu.

Member
Periodekampioenschap geeft recht op deelname aan de play-offs, net zoals clubs die vorig jaar gepromoveerd zijn naar of niet gedegradeerd uit de Eredivisie recht hebben om 34 wedstrijden te spelen. Maar dat feest gaat dus niet door.Als hij ter vervanging van die wedstrijden wil loten, moet hij dat ook voor de rest van de competitie willen. Dus loot maar wie er kampioen wordt en wie er degraderen. Wie weet, degradeert de kampioen dan wel.

Abubakari

Well-known member
Laat maar, ik heb wat door het drinken gedaan wat ik in de koelkast had gezet. Hij slaapt nu.

Maar het was wel weer erg hoor, mensonterend om te zien wat een onzin hij weer uitkraamde.

Bovenaan