Eredivisie 2019-2020

Forza AZ

Well-known member
Clubs laten degraderen lijkt me niet mogelijk, omdat die clubs zich nog hadden kunnen handhaven als er wel gespeeld zou zijn. Clubs laten promoveren zou wel kunnen, alleen een Eredivisie met 20 clubs lijkt me voor komend seizoen een te groot risico vanwege de onzekerheid over de beschikbare speeldagen. Dan zit er niets anders op dan alles te laten zoals het was, hoe jammer dan ook voor Cambuur en De Graafschap.
 

ALenstra

Well-known member
Vanavond op NL1 om 21.30 een extra uitzending van Studio Voetbal over het besluit om tot 1 september geen betaald voetbal te spelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ik kan niet wachten om een uur lang naar wat nietszeggend gebrabbel te luisteren waarbij er 25 open deuren worden ingetrapt.
 

erka

Well-known member
Nou ik kan niet wachten om een uur lang naar wat nietszeggend gebrabbel te luisteren waarbij er 25 open deuren worden ingetrapt.

Het wordt pas interessant als de KNVB heeft aangegeven wat ze besluiten omtrent kampioen, plaatsing, degradatie en volgend seizoen. Want wat ze ook besluiten, daar gaat discussie over ontstaan. Nu is het echt praten in het luchtledige.
 

Eef de Kip

Well-known member
Precies, en los gaan zullen ze zeker want wat de KNVB ook bepaalt, er zal altijd discussie zijn maar goed, dat zal nog wel even duren en tot dan is het geneuzel.
 

Abubakari

Well-known member
Jongens, wat hadden we nou afgesproken over gevegt? Ook in corona tijden, we zouden hem niet uren tegen zichzelf aan laten zeveren in een topic. Nu zie ik dat dus toch weer gebeuren. We hebben al een waarschuwing van ouderenzorg gehad, hoe langer hij in zijn eentje in een topic zit hoe groter de onzin die hij gaat verkondigen. We zouden hem tegen zichzelf in bescherming nemen, nu zie je dus precies gebeuren waar die mensen voor waarschuwen.
 

Abubakari

Well-known member
:duim:

Persoonlijk lijkt mij het meest logisch dat de club die het laatst gescoord heeft in de competitie de kampioen is.

Nee gevegt, dat lijkt jou helemaal niet logisch. Dit zeg je omdat je te lang alleen gelaten bent. Ga maar even naar de koelkast, pak wat te drinken, ik roep even iemand, en die gaat dan even met je praten.
 

Lu.

Member
Periodekampioenschap geeft recht op deelname aan de play-offs, net zoals clubs die vorig jaar gepromoveerd zijn naar of niet gedegradeerd uit de Eredivisie recht hebben om 34 wedstrijden te spelen. Maar dat feest gaat dus niet door.Als hij ter vervanging van die wedstrijden wil loten, moet hij dat ook voor de rest van de competitie willen. Dus loot maar wie er kampioen wordt en wie er degraderen. Wie weet, degradeert de kampioen dan wel.
 
Bovenaan