Gooi je de beker er voor een jaar eruit voor de ere divisie clubs .
Dat kan ja, maar gaat 1) nooit die 7 rondes opleveren die over blijven en 2) voor de amateurclubs (of KKD-ploegen) is de charme van het bekervoetbal ook dat ze tegen Ajax, Feyenoord, PSV kunnen uitkomen. Die charme haal je dan wel weg. En de bekerwinnaar 2021 zal Europees gaan spelen het seizoen erna. Denk niet dat eredivisieploegen staan te springen om die plek weg te geven. (want als de kampioen bekerwinnaar wordt levert het gewoon een extra Europese plek in de eredivisie op)
Nummer laatst degradeert en nummer 1 van KKd promoveert, klaar. Welke keuze je ook maakt het is nooit goed, dat weten we nu al.
De mensen van OSS'20.Maar serieus, Cambuur voor RKC zou niet meer dan gerechtigheid zijn. Kan mij ook niet voorstellen dat behalve pes5 daar iemand tegen is.
De mensen van OSS'20.
Bepaal jij ook maar gelijk wat we met het kampioenschap doen, ik heb alle vertrouwen dat jij daar ook iets goeds voor bedenkt.
Had je dat ook gezegd als Cambuur 4de zou staan?UEFA komend seizoen gewoon Europees voetbal schrappen reizen tussen landen zal toch wel een probleem worden voorlopig, alle tijd voor alle competities om een heel seizoen te spelen. Kan de Eredivisie prima naar 20 teams, probleem opgelost.:duim:
Had je dat ook gezegd als Cambuur 4de zou staan?
Gewoon deze competitie schrappen en opnieuw beginnen. Niemand kampioen, niemand promoveert en niemand degradeert.
Ja, dan hadden we volgend seizoen veel meer kans op promotie gehad. Daarom snap ik het gejank van oa NAC en Volendam ook niet. 2 concurrenten minder volgend seizoen..
Als fervent tegenstander van Jong-teams had ik je toch anders ingeschat.
Dat is natuurlijk maar ten dele waar, want grote kans dat er volgend jaar minder ploegen promoveren (omdat de eredivisie toch weer terug moet naar 18). 2 rechtstreekse plekken op 16 clubs (Jongteams kunnen niet promoveren) is natuurlijk beter dan 1 op 14.Ja, dan hadden we volgend seizoen veel meer kans op promotie gehad. Daarom snap ik het gejank van oa NAC en Volendam ook niet. 2 concurrenten minder volgend seizoen..
Dat is natuurlijk maar ten dele waar, want grote kans dat er volgend jaar minder ploegen promoveren (omdat de eredivisie toch weer terug moet naar 18). 2 rechtstreekse plekken op 16 clubs (Jongteams kunnen niet promoveren) is natuurlijk beter dan 1 op 14.