Opgelost!:duim:
:duim:
Opgelost!:duim:
:duim:
Hier bij ons in het Noorden is er weinig tot niks aan het handje, dus ik zou voor willen stellen om Utrecht-Ajax op Sportpark Het Noorden te spelen, AZ-Feyenoord kan wel op de Parrel.
Alleen sterke kerngezonde Noorderlingen als publiek toelaten en voetballen maar.
De laatste wedstrijden die in Duitsland zonder publiek werden gespeeld bewezen toch aardig dat de fans dan niet meer te houden zijn en zich massaal rond het stadion verzamelen.
Hoe ga je dat oplossen?
hij zet nog geen streep door de concerten van Guus Meeuwis.
Dit geeft wel duidelijkheid. Hij is dus gewoon een fan van Guus Meeuwis, en dan wordt het natuurlijk lastig voetballen in het Philips Stadion met zo'n podium op het veld.Er is natuurlijk al genoeg gezegd over Jorritsma, de burgemeester van Eindhoven, maar het is toch vreemd: stond vooraan om te zeggen dat PSV in juni zeker niet speelt, ook niet achter gesloten deuren. Maar hij vond best dat Indoor Brabant nog door kon gaan (toen alle evenementen in Brabant al afgelast waren) en hij zet nog geen streep door de concerten van Guus Meeuwis.
https://www.ed.nl/dossier-psv/gemee..._medium=social&utm_campaign=socialsharing_web
De burgermeesters van de grote steden dringen aan op een evenementenverbod tot 1 september. Daarmee zou dus idd een streep door de huidige competitie worden gezet.
Of niet en dat men in september verder gaat waar men in maart gebleven is... Want ik zie de Europese competities ook voorlopig niet starten. (die willen de CL laten eindigen op 29-8...)
Overigens (in het algemeen): wat maakt iets een evenement? Ben wel benieuwd namelijk. Stel dat in augustus de kantine van de voetbal bv weer open mag. Is dan een zaterdagmiddag waarbij 50 man in de kantine zit (met 1,5m afstand natuurlijk) een evenement? En als er een feest is met 50 man?
Bijeenkomsten waar een vergunning voor afgegeven moet worden lijkt me.
Of niet en dat men in september verder gaat waar men in maart gebleven is... Want ik zie de Europese competities ook voorlopig niet starten. (die willen de CL laten eindigen op 29-8...)
Overigens (in het algemeen): wat maakt iets een evenement? Ben wel benieuwd namelijk. Stel dat in augustus de kantine van de voetbal bv weer open mag. Is dan een zaterdagmiddag waarbij 50 man in de kantine zit (met 1,5m afstand natuurlijk) een evenement? En als er een feest is met 50 man?
Ik probeer me maar steeds voor te stellen hoe je in september eerst het restant van dit voetbaljaar uit gaat spelen om dan vervolgens gelijk met het nieuwe voetbalseizoen te beginnen terwijl je bijtijds moet stoppen ivm het EK. Het zal mijn gebrek aan fantasie wel zijn.
Ik probeer me maar steeds voor te stellen hoe je in september eerst het restant van dit voetbaljaar uit gaat spelen om dan vervolgens gelijk met het nieuwe voetbalseizoen te beginnen terwijl je bijtijds moet stoppen ivm het EK. Het zal mijn gebrek aan fantasie wel zijn.