Atreides
Well-known member
Zomervakantie gaat niet geschrapt worden, dat is inmiddels al door Slob gezegd.
En terecht, want noch de leerlingen noch de docenten hebben nu vakantie, we werken gewoon door...
Hoe doceer jij nu?
Zomervakantie gaat niet geschrapt worden, dat is inmiddels al door Slob gezegd.
En terecht, want noch de leerlingen noch de docenten hebben nu vakantie, we werken gewoon door...
Via onderwijs op afstand, soms vanuit school (waar ik als roostermaker ook zaken moet regelen), soms vanuit huis.Hoe doceer jij nu?
Via onderwijs op afstand, soms vanuit school (waar ik als roostermaker ook zaken moet regelen), soms vanuit huis.
Maar ook lessen op afstand moeten voorbereid worden (sterker nog: mijn voorbereiding is nu meer dan bij een 'normale' les), en wij verwachten van lln dat ze hun werk doen, proefwerken gaan door, werkstukken ook.
Ik wil er niet al te kritisch naar kijken, maar juist Wiskunde is toch een vak dat maar heel weinig verandert?
Hadden die clubs maar geen wanbeleid moeten voeren
Er ontkomt gewoon geen enkele club aan de economische malaise, of het nou de nummer 1 of de nummer 18 is.
Is het al bekend wanneer het seizoen weer verder gaat?
Als er publiek bij is...In Duitsland zijn de maatregelen voor evenementen, dus ook profvoetbal, verlegt tot 31 augustus.
Ja, en ik zie ze steeds meer, alleen niet in de huidige vorm dat we begin augustus klaar zijn.Pas als Forza en JMD het zeggen is ons seizoen voorbij. Die zien nog wel mogelijkheden.
Als er publiek bij is...
(https://www.kicker.de/773965/artike...ffen_keine_grossveranstaltungen_bis_31_august)
Dat is dus vergelijkbaar met de 1 juni bij ons.
Er wordt niks gezegd over 'achter gesloten deuren' spelen.
De 'lockdown' is in Duitsland zojuist verlengd tot 3 mei, vanaf 4 mei gaan scholen voorzichtig aan weer open en vanaf volgende week ook al kleine winkels.