Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
En een potentieel Uitgesproken tweetje moeten missen ("sorry, we zijn inmiddels al een paar minuten bezig. Het broodje kroket duurde wat langer") omdat hun service net niet lang genoeg was en dan nog een koude kroket krijgen. Ja, daar baal ik van

Kan ik me voorstellen!

Wij kregen zaterdag van die grappige twitteraar uit Volendam een shirt aangeboden, dat was ook wel leuk. Misschien wel iets voor Uitgesproken.

https://twitter.com/fcvolendam/status/1236295898910593030
 

SC Heerenveen

Well-known member
OSS '30 - Groene Ster

Op een zwaar, slecht en moeilijk bespeelbaar grasveld werd deze wedstrijd gespeeld. Groene Ster was in de eerste 5 minuten al tweemaal dichtbij de openingstreffer. Eigenlijk uit de eerste beste kans scoorde OSS wel. Ook daarna kreeg Groene Ster kansen, maar scoren deed het maar niet. OSS deed dat vlak voor rust wel: 2-0.

Begin van de tweede helft kwam er een grijsharige speler bij Groene Ster binnen de lijnen en hij stond gelijk aan de basis van de aansluitingstreffer. Nu was de wedstrijd meer in evenwicht, al kantelde het langzaam de kant op van OSS. Zij scoorden dan ook nog de 3-1. Ze dachten nog meer te kunnen maken, maar een aantal gevaarlijke aanvallen vlagde ik af voor buitenspel en een bal die op de doellijn lag kende ik uiteraard niet als doelpunt toe.

Groene Ster viel tijdens deze wedstrijd vooral op vanwege het herhaaldelijke gezeur, zo irritant. Ze deden het in ieder geval wel slim, door de zeurpiet telkens af te wisselen.

Qua buitenspel zaten er zeker moeilijke situaties tussen, met name bij counters van Oss in de tweede helft.

Nu op naar zondag bij een belangrijke wedstrijd voor ontlopen nacompetitie, tussen ploegen die ik daar eigenlijk niet verwacht had: Westlandia - ADO '20.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt. Aleksandar is dat, de spits. Sinds januari weer in Nederland, bij veel clubs aangeboden en uiteindelijk dus bij Groene Ster beland. Vorige week scoorde hij al eens, volgens mij.
 

Unregistere

Well-known member
En alles op een rijtje na afgelopen zondag. Zoek uw favoriet!

Speelronde 24

ADO '20 - UNA 1-2
Dongen - OFC 2-1
EVV - DEM 0-3
Gemert - HSC '21 4-1
Hoogland - Blauw Geel '38 1-8
Jong ADO Den Haag - Westlandia 3-1
FC Lienden - Quick 1-0
OSS '20 - Groene Ster 3-1

STAND

1. OSS '20 22-53
2. Jong ADO Den Haag 22-39
3. OFC 22-36
4. Gemert 22-35
5. Dongen 20-34
6. UNA 22-32
7. EVV 22-31
8. Blauw Geel '38 22-29 (0)
9. HSC '21 22-29 (-5)
10. Hercules 21-27
11. DEM 22-27 (0)
12. Groene Ster 22-27 (-5)
13. Quick 21-26
14. Westlandia 22-24
15. ADO '20 21-21
16. FC Lienden 21-18
17. Hoogland 22-17

Topscorers:

1. Jos Peltzer (OSS '20) 15
=. Thijs van Pol (Gemert) 15
3. Tim Freriks (OFC) 12
4. Henk Baum (DEM) 11
=. Hugo Botermans (Jong ADO Den Haag) 11
=. Lance Duijvestijn (Jong ADO Den Haag) 11
=. Rick Polman (EVV) 11
8. Mart van de Gevel (UNA) 10

Bilal-Zejli-rkvv-DEM.jpg

Bilal Zejli was met een hattrick de grote man bij DEM, dat een belangrijke overwinning boekte bij EVV
 

SC Heerenveen

Well-known member
In de weekenden van maart wordt dus niet gevoetbald, ook niet in deze competitie. Wordt dus druk voor mij in april en mei, haha.
 
Bovenaan