Mag wel iets positiever, Unregistere. Tuurlijk zien we SCH terug. Ben wel bang dat het tegen die tijd schimmelkaas is.
Mag wel iets positiever, Unregistere. Tuurlijk zien we SCH terug. Ben wel bang dat het tegen die tijd schimmelkaas is.
Oei, Unregistere is nu al verzeild geraakt in een coronadepressie!
Er is geen enkele aanleiding tot positivisme. Na de lockdown en de zomer beginnen we weer aan een nieuwe reeks ellende.... Zoveel is wel duidelijk geworden na het lezen van het topic over het virus elders op DVK.
Ere mag best wel een waarschuwing bij dat topic met al die doemdenkers daar.
Ik ben vorige week al gestopt dat topic nog te lezen, goeie vooruitziende blik dus.
Ik ook. Maar ik neem niet aan dat de teneur ineens heel anders is.
Misschien valt het dan toch mee. Op Teletekst staat dat alles tot 6 april is afgelast.
https://nos.nl/teletekst#835
Opvallend wel, want op pagina 897 staat dan weer wel 1 juni. Dus er is toch een onderscheid tussen de tweede / derde divisie en de hoofdklasse. Dan klopt de column van Fregge dus niet helemaal!
Ik ben sinds vorige week dinsdag om de dag al met een collega vlagger actief met hardlopen, dus komt goed haha.In elk geval doet SC Heerenveen er goed aan om de loop- en vlagtraining te hervatten!!
Ik ben sinds vorige week dinsdag om de dag al met een collega vlagger actief met hardlopen, dus komt goed haha.
:duim:
Doen grensrechters ook nog onderling challenges? Bijvoorbeeld de vlag zo snel mogelijk van de linker- naar de rechterhand brengen. Als tegenhanger van het hooghouden van toiletrollen, wat alle voetballers nu doen.
Wie het langst op een vlaggenstok kan zitten.
Voor de 3de divisie plus grensrechters is er de tril variant.
:duim:
Doen grensrechters ook nog onderling challenges? Bijvoorbeeld de vlag zo snel mogelijk van de linker- naar de rechterhand brengen. Als tegenhanger van het hooghouden van toiletrollen, wat alle voetballers nu doen.