Wel een 0-0 bij Unitas - Blauw Geel. Over de wedstrijd gezien een terechte uitslag. Eerste helft wij beter, tweede helft zij. Denk wel dat wij ietsjes meer aanspraak hadden op een overwinning maar dat is misschien het brilletje.
En de groetjes van onze ASWH-man!
Ik ook niet, maar wel opmerkelijk.Zoveel maakt het toch niet uit? Vind het geen verkeerde dag om te spelen
Hoe zit het in Nederland qua regels met uitstel aanvragen voor corona? Hier wordt dat zelden geaccepteerd. Een paar weken geleden er een soortgelijk verzoek hier redelijk in de buurt voor een wedstrijd tussen Brechin City en Brora Rangers in de Highland League (niveau 5) afgewezen terwijl Brora slechts 11 fitte veldspelers had en 0 keepers. De bond maakte alleen een uitzondering zodat ze de keeper van mijn plaatselijke club voor 1 wedstrijd mochten lenen aangezien die toen niet hoefden te spelen (die keeper hield vervolgens zijn doel schoon in een 2-0 overwinning).Onze coronakaart begrijp ik.
Ik ben die coronakaarten wel helemaal zat onderhand.
Standaardelftallen mogen 1 keer de wedstrijd laten verzetten met als excuus corona met uitzondering van de laatste 4 speelrondes. Bij een tweede keer aanvragen wordt wel een wedstrijd verzet, maar krijgt degene die de wedstrijd liet verzetten 3 strafpunten en een boete van maar liefst 150 euro.Hoe zit het in Nederland qua regels met uitstel aanvragen voor corona? Hier wordt dat zelden geaccepteerd. Een paar weken geleden er een soortgelijk verzoek hier redelijk in de buurt voor een wedstrijd tussen Brechin City en Brora Rangers in de Highland League (niveau 5) afgewezen terwijl de uitclub slechts 11 fitte veldspelers had en 0 keepers. De bond maakte alleen een uitzondering zodat ze de keeper van mijn plaatselijke club voor 1 wedstrijd mochten lenen (die vervolgens zijn doel schoonhield in een 2-0 overwinning).
Dat uitcomplex begint wel epidemische vormen aan het nemen onderhand. Voor mijn gevoel is dit nu al wel een jaar of 5 het geval.Voor ons is alles uit lastig.
Haha, dikke kans dat ik een rapporteur heb dan. En je weet welke statistiek er is zodra ik Blauw Geel '28 vlag?Ik zie wel dat er 'iemand' kan helpen om ons weer eens aan 3 punten te helpen in een uitwedstrijd over anderhalve week 👀
Nee ik heb totaal geen idee. Bestaat die club überhaupt?Haha, dikke kans dat ik een rapporteur heb dan. En je weet welke statistiek er is zodra ik Blauw Geel '28 vlag?
Ach, wat stom zeg. Ben soms even in de war.Nee ik heb totaal geen idee. Bestaat die club überhaupt?
Nee ik heb totaal geen idee. Bestaat die club überhaupt?