Derde Divisie B seizoen 2021/2022

De Groene Scout

Well-known member
Inhaalronde in de 3e divisie zondag.
HSC'21 speelt uit, dus staan we halverwege achter met 1-0.
Kijk wel een beetje op van de magere selectie; ontbreken er toch een stuk of 10. Waarom melden wij ons dan ook niet een keer af bij de KNVB. Doet iedereen en wij altijd maar schrapen om een selectie bij elkaar te krijgen. We zijn te lief.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opnieuw een 1-0 nederlaag in een uitwedstrijd.
Zondag ligt de druk er dus weer volledig op; moeten winnen thuis van Dongen.
 

Fregge

Well-known member
Gemert is ook niet meer ongeslagen. De zwart witten verloren in Amsterdam van OFC met 4-1.
 

De Groene Scout

Well-known member
Duel tussen 2 directe concurrenten van HSC'21 in de strijd tegen degradatie (Westlandia - Hollandia) gaat morgen niet door vanwege Corona-gevalletjes. HSC'21 heeft er wel 11 gevonden en gaat spelen tegen Dongen. Na 2 uit-nederlangen zal het dus thuis weer moeten gebeuren.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Duel tussen 2 directe concurrenten van HSC'21 in de strijd tegen degradatie (Westlandia - Hollandia) gaat morgen niet door vanwege Corona-gevalletjes. HSC'21 heeft er wel 11 gevonden en gaat spelen tegen Dongen. Na 2 uit-nederlangen zal het dus thuis weer moeten gebeuren.
Het lijkt er nog niet echt op dat je door hebt dat de krullenbol langs komt. ;-)
Zelfs een felicitatie zat er donderdag niet in, zijn toch kleine dingetjes maar helaas een gemiste kans haha.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Opnieuw een 1-0 nederlaag in een uitwedstrijd.
Zondag ligt de druk er dus weer volledig op; moeten winnen thuis van Dongen.
Uiteindelijk was Hercules wel wat beter. Vlak voor de 1-0 vlagde ik nog een kansrijke aanval van HSC '21 af. De gasten creëerden uiteindelijk net wat te weinig, terwijl de thuisclub in de tegenstoot regelmatig gevaarlijk was.

Mijn eerste wedstrijd weer sinds ik na 6 dagen uit isolatie (dinsdag) ben gegaan. Ietsje aan conditie ingeleverd, maar het viel mij uiteindelijk reuze mee. Hele lichte klachten gehad maar gelukkig.
 

De Groene Scout

Well-known member
Had inderdaad niet meegekregen dat je er morgen bent. Je moest laatst wel een uitduel vlaggen van HSC'21.
Van morgen wist ik niet; nou tot morgen dan maar!!
 

SC Heerenveen

Well-known member
Had inderdaad niet meegekregen dat je er morgen bent. Je moest laatst wel een uitduel vlaggen van HSC'21.
Van morgen wist ik niet; nou tot morgen dan maar!!
Ja, ik heb HSC '21 2x achter elkaar. Er had voor morgen een ASR afgezegd en ik stond nog niet ingepland.

Op jouw bericht van zondag antwoordde ik niet voor niets met "niet alleen morgen" omdat ik er zondag ook ben haha. Maar voor deze 2x had ik jullie al een tijdje niet gehad, in ieder geval dit seizoen niet.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik zag dat je een broodje bal bestelde. Toch ook lekker.

Blij met de winst vanmiddag. HSC'21 ook de betere ploeg en de winst was terecht en zeker ook nodig. Laatste 5 minuten toch nog weer billenknijpen. 5 minuten voor tijd de bevrijdende 4-1, zo leek het, maar in minuut 88 en 93 toch nog 2 treffers tegen.
Jammer dat je niet even kwam kletsen! :-(
Bij ons waren de doelpunten in minuut 93 en 95, hoeveel Grolsch had je al op toen haha.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Nee, in het nadeel wel een twijfelgevalletje. Uitleg was dat de bal van een tegenstander kwam.
Verder wel veel vlagmomenten van @SC Heerenveen volgens mij waren de meeste wel juist.
Dat was inderdaad wel de moeilijkste beslissing op dat moment zelf, gelukkig wist ik al snel dat ik de enige juiste beslissing genomen had. Toen pass werd gegeven richting de Dongen speler stond deze duidelijk buitenspel. Maar de HSC speler, zonder dat hij daarbij in duel was met zijn tegenstander, speelde de bal vervolgens zelf naar de Dongen speler. Hiermee werd buitenspel opgeheft en hield ik terecht de vlag naar beneden. Gelukkig maar!

In het eerste kwartier al had ik 3 of 4 keer buitenspel, evenveel dan in mijn 5 wedstrijden hiervoor denk ik. Ze liepen bij HSC net wat te scherp, ze loerden er goed op.

Het begin was vooral voor HSC, maar richting het einde van de eerste helft werd Dongen steeds beter. In de tweede helft was de strijd vrji gelijkwaardig. Al speelde Dongen behoorlijk onder de maat. HSC maakte het zichzelf wel weer spannend ja op het einde, maar de 4-3 viel echt in de laatste seconden.

Overigens had ik echt supporters achter mij staan, dat geloof je gewoon niet. Ze waren van Dongen en ik kon echt niets goed doen en kreeg van allerlei dingen naar mijn hoofd geslingerd. Ik kon er alleen maar wat hoofschuddend om lachen. Maar eigenlijk was het gewoon triest.

Na afloop een lekker balletje gehakt, helaas waren ze niet op de hoogte van de kaas wensen. Dat is bij @Fregge toch wel beter geregeld, haha.
 
Bovenaan