Derde Divisie B seizoen 2021/2022

De Groene Scout

Well-known member
De 3 inhaalduels vanavond hebben allemaal een gunstige uitslag voor HSC'21.
Westlandia, Hoogland en Blauw Geel alle drie verloren. Verschillen erg klein in het rechterrijtje
 

Fregge

Well-known member
In ieder geval een betere wedstrijd gezien dan zondag. Hadden op z'n minst een punt verdiend. Nu op naar Heemskerk
 

Fregge

Well-known member
De laatste keer stond ik bij het omroepvrouwke van Groot Scholtenhagen. Kon ik de juiste Blauw Geel namen doorgeven haha
 

De Groene Scout

Well-known member
Hollandia - HSC'21 is voor aanstaande zondag afgelast.
Ik had er nog niets over gehoord, zou dus wel de Corona-kaart van Hollandia zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Onze coronakaart begrijp ik.

Ik ben die coronakaarten wel helemaal zat onderhand.
A ha, we missen er inderdaad wel een stuk of 10, maar volgens mij niet vanwege Corona (hooguit een paar).
Bij O23 ook extreme personele problemen. die zouden er voor morgenavond maar 8 over hebben. Kwam gisteren een verzoekje van binnen om 'even' de 6 beste spelers van de JO19-1 door te schuiven. Het is al weken heel krap bij de prestatieteams.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook vandaag best goede uitslagen voor HSC'21.
Concurrenten Blauw Geel, Hoogland, JOS, Westlandia verliezen allemaal. Ook EVV op achterstand.
Alleen de nummer laatst DEM won.
Woensdag uit naar JOS en dan 3x thuis acher elkaar. Puntje of 7 erbij dacht ik zo.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bijna compleet midweeks programma.
Halverwege nog 0-0 uit bij JOS Watergraafsmeer. Geluiden zijn goed; ze zijn iets beter en enkele kleine kansjes en 1 grote kans. Nog niets weggegeven. Zouden we dan eindelijk weer eens uit iets ophalen?
 

De Groene Scout

Well-known member
En wat denken jullie?
Juist 1-0 verloren. Van de laatste 5 uitwedstrijden er nu 4 met 1-0 verloren.
Vandaag de betere ploeg, maar heb je niks aan. Onderin zijn veel punten gepakt; staan er beroerd voor.
Gelukkig nu 3x thuis; minimaal 7 punten zullen nodig zijn
 

gevegt

Well-known member
En wat denken jullie?
Juist 1-0 verloren. Van de laatste 5 uitwedstrijden er nu 4 met 1-0 verloren.
Vandaag de betere ploeg, maar heb je niks aan. Onderin zijn veel punten gepakt; staan er beroerd voor.
Gelukkig nu 3x thuis; minimaal 7 punten zullen nodig zijn
Jos W. uit is altijd lastig.
 
Bovenaan