Derde Divisie B seizoen 2021/2022

SC Heerenveen

Well-known member
Gunstige uitslagen voor Blauw Geel en ik geloof ook HSC gisteravond:

Hekkensluiter Westlandia won met 3-0 van Hollandia. EVV verloor van JOS Watergraafsmeer. Hierdoor ontstaat er een gaatje tussen Blauw Geel en de nacompetitieplekken van 3 punten. HSC staat 2 punten los maar hebben wel een wedstrijd minder gespeeld.

Ondertussen heeft OFC gelijk gespeeld tegen Groene Ster met 2-2. Sowieso is OFC niet echt in vorm de laatste tijd. 4 punten, waarvan 3 tegen Westlandia. Ook van Hoogland werd verloren. Als ik de vorm, het midweekse duel en het feit dat ik net zag dat @SC Heerenveen ons niet meer vlagde allemaal meeneem, sluit ik niet eens uit dat wij daar zondag een punt pakken.
Sinds zondagavond vooral erg verkouden, maar ook koppijn, misselijkheid en koud voelen. Slecht geslapen. Sinds woensdagnacht naar donderdag toe weer ietsje beter, maar de verkoudheid is er nog wel. Zaterdag fluit ik en dinsdag ook. En woensdagavond kwam vlaggen er nog bij.

Dus dat was even te gek. Met zondag afzeggen bouw ik voldoende rust in tussen de wedstrijden. En voor het fluiten kan ik eigenlijk niet meer afzeggen, daar moet ik nog 9 wedstrijden voor fluiten om te kunnen handhaven in de groep waar ik nu fluit. Mijn 4 eerdere aanstellingen dit jaar werden telkens afgelast vanwege corona. De vijfde ook al, morgen bij FC Groningen O16, maar na 'klagen' heb ik nu een andere wedstrijd gekregen.
 

Fregge

Well-known member
Duidelijk. Beterschap in ieder geval! Dan alleen maar een scheidsrechter die we afgelopen zaterdag al geïnstrueerd hebben 😜
 

de waan

Well-known member
OFC pakt nog heel wat meer punten dan Unitas. En ze hebben een iets comfortabeler uitgangspositie.
 

Fregge

Well-known member
Laat ik de uitslagen maar eens aftrappen vandaag

HOPPAAAAAA!!! LAATSTE MINUUTJE 3 PUNTEN!
 

De Groene Scout

Well-known member
Belangrijke punten Freek. Jullie even wat meer lucht, wij staan er na vandaag nog vaster tussen in de onderste regionen. Gewoon ook kansloos verloren tegen een erg goed Hercules. Wel erg zuur dat er megagrote blunders aan de eerste 2 treffers vooraf gingen. Als het wat langer 0-0 was gebleven was het mogelijk nog anders gelopen. Maar eigenlijk over 90 minuten maar 2 kansen uitgespeeld; tja dat is te weinig.
 

Fregge

Well-known member
Geeft inderdaad wat lucht. Durf je zelfs stiekem naar het linkerrijtje te kijken. De keeper van OFC ging even na de wedstrijd in standje PSV-supporter. Die beweerde tegen een staflid of teamgenoot dat de KNVB OFC niet als kampioen wou. Moet ook wel eerlijk zeggen dat het een dubieuze penalty was.
 

Fregge

Well-known member
Zo goed als we zondag waren, zo slecht waren wij vandaag in het laatste uur. Ongelofelijk
 

de waan

Well-known member
Je gaat weer gruwelijk veel punten nodig hebben om veilig te zijn. Ik denk wel een stuk of 38.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vooraf teken je voor een puntje tegen OFC; na 90 minuten toch balen dat het er geen 3 werden.
We waren beter en zeker de 25 minuten na de thee echt heel erg goed. De 1-0 werd echter niet uitgebouwd naar een 2-0 of meer.
Een duikeling op de rand van de 16 werd echter op de stip gelegd en zorgde voor de 1-1.
Echt zonde en gezien de uitslagen schieten we er ook niet veel mee op; de meeste concurrenten pakten ook een puntje en DEM zelfs 3.
Maar het spel was veelbelovend en daar houden we dan maar aan vast.
 

Fregge

Well-known member
Hou even die gedachte vast dat jullie alleen thuis de punten moeten pakken. Vanaf maandag mag die focus anders
 
Bovenaan