Gefeliciteerd!Ik loop nog even naar de koelkast.
Kort voor tijd 0-4!!!!
4x Diego v.d. Weide
Ik vlag alleen goed voor mezelf.Goed voor Quick vlaggen. Belangrijk voor het forum!
Dat ze een Fries helemaal naar een potje in de 1e Amateurklasse sturen!Zondag 20 april ben ik weer eens actief in de Derde Divisie zondag, namelijk als eerste ASR bij Quick - Hollandia.
Aanstaande zondag ASR1 bij een wedstrijd in de Belgische eerste klasse. Ik moet naar Izegem (ruim 4 uren rijden) voor Mandel United - Heist. Dat wordt ongetwijfeld een hele mooie ervaring!
Man United, toe maar!Zondag 20 april ben ik weer eens actief in de Derde Divisie zondag, namelijk als eerste ASR bij Quick - Hollandia.
Aanstaande zondag ASR1 bij een wedstrijd in de Belgische eerste klasse. Ik moet naar Izegem (ruim 4 uren rijden) voor Mandel United - Heist. Dat wordt ongetwijfeld een hele mooie ervaring!
Is een uitwisseling met de Belgen. Begin maart heeft er een Belgisch trio een wedstrijd geleid in de Tweede Divisie hier. Deze uitwisseling doen ze een paar keer per seizoen.Dat ze een Fries helemaal naar een potje in de 1e Amateurklasse sturen!
Veel plezier in het Vlaamse land.
Om je goed voor te bereiden. FC Mandel United Izegem-Ingelmunster zoals ze voluit heet is een fusieclub die genoemd is naar het riviertje dat tussen Izegem en Ingelmunster stroomt. Het is stamnummer 935.