Derde Divisie B seizoen 2021/2022

Fregge

Well-known member
Heerlijke punten. Vond HSC voetballend beter tot de 16. Maar kansen creëren kunnen ze niet echt
 

De Groene Scout

Well-known member
Degradatiekraker is nu aan de gang: Hollandia - HSC'21.
Uitwedstrijd dus je verwacht er niet veel van, maar wat denk je? Na kwartiertje 0-2!!!!!
 

De Groene Scout

Well-known member
Dank.
0-4 gebleven. Nu 27 punten met Pasen tegen DEM en Hoogland die ook onder ons staan.
Als we met Pasen 4 punten kunnen bijschrijven denk ik dat het goed komt.
 

Fregge

Well-known member
Dan kunnen we mooi die streep onder jullie zetten en laten we het DEM, Hollandia, EVV, Hoogland en Westlandia het uitvechten.
 

de waan

Well-known member
Dit is wel een heel lekker begin van een cruciaal paasweekend, hoor. Ook nog weer verder gewerkt aan het bonuspunt (een goed doelsaldo) en eindelijk een gebroken met het uitcomplex. Wordt nog best pittig de komende week (4 wedstrijden in 9 dagen), want DEM zit echt wel in de winning mood en Hoogland is ook gewoon een taaie tegenstander met ook een schokeffectje. Maar deze zijn alvast binnen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zondag 20 april ben ik weer eens actief in de Derde Divisie zondag, namelijk als eerste ASR bij Quick - Hollandia.

Aanstaande zondag ASR1 bij een wedstrijd in de Belgische eerste klasse. Ik moet naar Izegem (ruim 4 uren rijden) voor Mandel United - Heist. Dat wordt ongetwijfeld een hele mooie ervaring!
 

Fregge

Well-known member
Zie het zo: Als je goed voor Quick vlagt en dus het forum helpt, kun je volgend jaar weer kaas krijgen
 

Joost

Well-known member
Zondag 20 april ben ik weer eens actief in de Derde Divisie zondag, namelijk als eerste ASR bij Quick - Hollandia.

Aanstaande zondag ASR1 bij een wedstrijd in de Belgische eerste klasse. Ik moet naar Izegem (ruim 4 uren rijden) voor Mandel United - Heist. Dat wordt ongetwijfeld een hele mooie ervaring!
Dat ze een Fries helemaal naar een potje in de 1e Amateurklasse sturen!

Veel plezier in het Vlaamse land.
Om je goed voor te bereiden. FC Mandel United Izegem-Ingelmunster zoals ze voluit heet is een fusieclub die genoemd is naar het riviertje dat tussen Izegem en Ingelmunster stroomt. Het is stamnummer 935.
 

Abubakari

Well-known member
Zondag 20 april ben ik weer eens actief in de Derde Divisie zondag, namelijk als eerste ASR bij Quick - Hollandia.

Aanstaande zondag ASR1 bij een wedstrijd in de Belgische eerste klasse. Ik moet naar Izegem (ruim 4 uren rijden) voor Mandel United - Heist. Dat wordt ongetwijfeld een hele mooie ervaring!
Man United, toe maar!
 

Fregge

Well-known member
Typisch zomeravondwedstrijdje. Geen echt leuke pot. Maar wel 3 punten. We hebben er gewoon 2 gestolen
 

SC Heerenveen

Well-known member
Dat ze een Fries helemaal naar een potje in de 1e Amateurklasse sturen!

Veel plezier in het Vlaamse land.
Om je goed voor te bereiden. FC Mandel United Izegem-Ingelmunster zoals ze voluit heet is een fusieclub die genoemd is naar het riviertje dat tussen Izegem en Ingelmunster stroomt. Het is stamnummer 935.
Is een uitwisseling met de Belgen. Begin maart heeft er een Belgisch trio een wedstrijd geleid in de Tweede Divisie hier. Deze uitwisseling doen ze een paar keer per seizoen.
 

de waan

Well-known member
En dat is de tweede driepunter in het paasweekend. En hard nodig ook, alle concurrenten wonnen verder. Hopelijk maandag nog eentje, zou perfect zijn.
 
Bovenaan