Derde Divisie B seizoen 2021/2022

Fregge

Well-known member
Wel een 0-0 bij Unitas - Blauw Geel. Over de wedstrijd gezien een terechte uitslag. Eerste helft wij beter, tweede helft zij. Denk wel dat wij ietsjes meer aanspraak hadden op een overwinning maar dat is misschien het brilletje.

En de groetjes van onze ASWH-man!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel een 0-0 bij Unitas - Blauw Geel. Over de wedstrijd gezien een terechte uitslag. Eerste helft wij beter, tweede helft zij. Denk wel dat wij ietsjes meer aanspraak hadden op een overwinning maar dat is misschien het brilletje.

En de groetjes van onze ASWH-man!

Laat 'm eens terugkeren!
 

Joost

Well-known member
Waarom zijn alle duels op woensdag terwijl donderdag de normale inhaaldag is voor clubs die normaal op zondag spelen?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Onze coronakaart begrijp ik.

Ik ben die coronakaarten wel helemaal zat onderhand.
Hoe zit het in Nederland qua regels met uitstel aanvragen voor corona? Hier wordt dat zelden geaccepteerd. Een paar weken geleden er een soortgelijk verzoek hier redelijk in de buurt voor een wedstrijd tussen Brechin City en Brora Rangers in de Highland League (niveau 5) afgewezen terwijl Brora slechts 11 fitte veldspelers had en 0 keepers. De bond maakte alleen een uitzondering zodat ze de keeper van mijn plaatselijke club voor 1 wedstrijd mochten lenen aangezien die toen niet hoefden te spelen (die keeper hield vervolgens zijn doel schoon in een 2-0 overwinning).
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Hoe zit het in Nederland qua regels met uitstel aanvragen voor corona? Hier wordt dat zelden geaccepteerd. Een paar weken geleden er een soortgelijk verzoek hier redelijk in de buurt voor een wedstrijd tussen Brechin City en Brora Rangers in de Highland League (niveau 5) afgewezen terwijl de uitclub slechts 11 fitte veldspelers had en 0 keepers. De bond maakte alleen een uitzondering zodat ze de keeper van mijn plaatselijke club voor 1 wedstrijd mochten lenen (die vervolgens zijn doel schoonhield in een 2-0 overwinning).
Standaardelftallen mogen 1 keer de wedstrijd laten verzetten met als excuus corona met uitzondering van de laatste 4 speelrondes. Bij een tweede keer aanvragen wordt wel een wedstrijd verzet, maar krijgt degene die de wedstrijd liet verzetten 3 strafpunten en een boete van maar liefst 150 euro.
 

Fregge

Well-known member
Ik zie wel dat er 'iemand' kan helpen om ons weer eens aan 3 punten te helpen in een uitwedstrijd over anderhalve week 👀
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat een weelde; 4-0 winst.
Mooi potje vanmiddag met een flitsende start, echter ook veel kansen tegen in de eerste helft. Leek van 2 kanten soms wel open huis.
HSC speelde sterk en na rust vooral ook volwassen en gecontroleerd beter. Via de counter enkele fraaie aanvallen na rust en ook 2 treffers.
Kansenverhouding was 8-4; uitslag 4-0. We hebben weer even een beetje lucht, zeker ook doordat er onderin weinig punten werden behaald.
Volgende week weer thuis; dus opnieuw ......
 

Fregge

Well-known member
Wat een wilde; 5-1 winst.
Mooi potje gistermiddag met een flitsende start.

Nee sorry dat is flauw, Groene haha. Prima wedstrijd gezien. Dominant, zeker in de eerst helft.
 

Fregge

Well-known member
Gunstige uitslagen voor Blauw Geel en ik geloof ook HSC gisteravond:

Hekkensluiter Westlandia won met 3-0 van Hollandia. EVV verloor van JOS Watergraafsmeer. Hierdoor ontstaat er een gaatje tussen Blauw Geel en de nacompetitieplekken van 3 punten. HSC staat 2 punten los maar hebben wel een wedstrijd minder gespeeld.

Ondertussen heeft OFC gelijk gespeeld tegen Groene Ster met 2-2. Sowieso is OFC niet echt in vorm de laatste tijd. 4 punten, waarvan 3 tegen Westlandia. Ook van Hoogland werd verloren. Als ik de vorm, het midweekse duel en het feit dat ik net zag dat @SC Heerenveen ons niet meer vlagde allemaal meeneem, sluit ik niet eens uit dat wij daar zondag een punt pakken.
 

De Groene Scout

Well-known member
Door de winst van JOS zijn die nu wel een heel eind op weg richting klassebehoud.
Lijkt erop dat de 7 ploegen eronder van Blauw Geel t/m DEM het gaan uitmaken.
 
Bovenaan