Sinds zondagavond vooral erg verkouden, maar ook koppijn, misselijkheid en koud voelen. Slecht geslapen. Sinds woensdagnacht naar donderdag toe weer ietsje beter, maar de verkoudheid is er nog wel. Zaterdag fluit ik en dinsdag ook. En woensdagavond kwam vlaggen er nog bij.Gunstige uitslagen voor Blauw Geel en ik geloof ook HSC gisteravond:
Hekkensluiter Westlandia won met 3-0 van Hollandia. EVV verloor van JOS Watergraafsmeer. Hierdoor ontstaat er een gaatje tussen Blauw Geel en de nacompetitieplekken van 3 punten. HSC staat 2 punten los maar hebben wel een wedstrijd minder gespeeld.
Ondertussen heeft OFC gelijk gespeeld tegen Groene Ster met 2-2. Sowieso is OFC niet echt in vorm de laatste tijd. 4 punten, waarvan 3 tegen Westlandia. Ook van Hoogland werd verloren. Als ik de vorm, het midweekse duel en het feit dat ik net zag dat @SC Heerenveen ons niet meer vlagde allemaal meeneem, sluit ik niet eens uit dat wij daar zondag een punt pakken.
OFC ook niet meer, maar om ze dan direct tot degradatiekandidaten te rekenen
En onder mijn leiding heeft jouw cluppie nog nooit gewonnen, dus wat betreft een meevaller haha.Duidelijk. Beterschap in ieder geval! Dan alleen maar een scheidsrechter die we afgelopen zaterdag al geïnstrueerd hebben 😜
Nee maar wel Unitas die dezelfde 'functieeisen' hebben als OFC zeg maar.Dat doe ik ook niet toch?
En onder mijn leiding heeft jouw cluppie nog nooit gewonnen, dus wat betreft een meevaller haha.
We doen het met z'n drieën he. Ik kan meer met die vlag dan jij denkt.Leiding? Je bent gewoon assistent. Wel je plek kennen he.