Nee, in het nadeel wel een twijfelgevalletje. Uitleg was dat de bal van een tegenstander kwam.
Verder wel veel vlagmomenten van
@SC Heerenveen volgens mij waren de meeste wel juist.
Dat was inderdaad wel de moeilijkste beslissing op dat moment zelf, gelukkig wist ik al snel dat ik de enige juiste beslissing genomen had. Toen pass werd gegeven richting de Dongen speler stond deze duidelijk buitenspel. Maar de HSC speler, zonder dat hij daarbij in duel was met zijn tegenstander, speelde de bal vervolgens zelf naar de Dongen speler. Hiermee werd buitenspel opgeheft en hield ik terecht de vlag naar beneden. Gelukkig maar!
In het eerste kwartier al had ik 3 of 4 keer buitenspel, evenveel dan in mijn 5 wedstrijden hiervoor denk ik. Ze liepen bij HSC net wat te scherp, ze loerden er goed op.
Het begin was vooral voor HSC, maar richting het einde van de eerste helft werd Dongen steeds beter. In de tweede helft was de strijd vrji gelijkwaardig. Al speelde Dongen behoorlijk onder de maat. HSC maakte het zichzelf wel weer spannend ja op het einde, maar de 4-3 viel echt in de laatste seconden.
Overigens had ik echt supporters achter mij staan, dat geloof je gewoon niet. Ze waren van Dongen en ik kon echt niets goed doen en kreeg van allerlei dingen naar mijn hoofd geslingerd. Ik kon er alleen maar wat hoofschuddend om lachen. Maar eigenlijk was het gewoon triest.
Na afloop een lekker balletje gehakt, helaas waren ze niet op de hoogte van de kaas wensen. Dat is bij
@Fregge toch wel beter geregeld, haha.