Er zijn 10 poules, die 10 nummers 2 plus 2 landen uit de Nations League gaan in een play-off.We hebben het steeds over dat de eerste plaatst in de groep kwalificatie oplevert. Wat is in het slechtste geval de route van de nummers 2 in de playoffs? De beste 3 daarvan gaan weer door begrijp ik. Er is dus nog wel een vangnet, ook al is deze zeer dun.
Ik begreep dat de Turken voornamelijk door het centrum spelen, dus dan zal dat wel meevallen.Dat is wel een risico.
Ik begreep dat de Turken voornamelijk door het centrum spelen, dus dan zal dat wel meevallen.
De play-offs gaan steeds over één wedstrijd. De beste 6 nummers 2 spelen in de 1e ronde van de play-offs thuis.Er zijn 10 poules, die 10 nummers 2 plus 2 landen uit de Nations League gaan in een play-off.
De 6 winnaars van de 1e ronde gaan door naar de finaleronde en die 3 winnaars gaan naar het WK.
En hoe wordt er geloot? In de eerste ronde dus de 6 beste nummers 2 in 1 pot en de rest in 1 pot?De play-offs gaan steeds over één wedstrijd. De beste 6 nummers 2 spelen in de 1e ronde van de play-offs thuis.
Daar heb je gelijk in.Hangt wel van je bron af. Als dat Valentijn Driessen is, dan zullen ze wel vanaf de zijkanten komen.
En daarom ben jij geen bondscoach.Vanavond is een gelijkspel het hoogst haalbare voor de mannen van v Gaal. Van Turkije ga je niet makkelijk winnen. Ik hoop dat ik ernaast zit, zoals zo vaak, maar momenteel heb ik niet het vertrouwen dat er gewonnen gaat worden.
Denk dat de wedstrijden waarin jij vooraf vertrouwen hebt ook op één hand zijn te tellen per seizoen...Vanavond is een gelijkspel het hoogst haalbare voor de mannen van v Gaal. Van Turkije ga je niet makkelijk winnen. Ik hoop dat ik ernaast zit, zoals zo vaak, maar momenteel heb ik niet het vertrouwen dat er gewonnen gaat worden.
Denk dat de wedstrijden waarin jij vooraf vertrouwen hebt ook op één hand zijn te tellen per seizoen...
Klopt helemaal. Aangezien de 2e ronde al een paar dagen na de 1e ronde wordt gespeeld wordt al voor de 1e ronde geloot welke winnaars in de 2e ronde thuis spelen.En hoe wordt er geloot? In de eerste ronde dus de 6 beste nummers 2 in 1 pot en de rest in 1 pot?
En dan de 2e ronde? Vrije loting?