De weg naar Qatar deel 2, Noorwegen/Montenegro/Turkije

Mario

Well-known member
Dat Humberto het Nederlands Elftal nog volgt, nu ze bij de KNVB alweer een blanke baas hebben aangesteld.
 

Susaa

Well-known member
Ok dan vanavond moet het dus gebeuren.

Ik verwacht dat de coach Klaassen eruit gaat halen en Blind als defensieve middenvelder gaat opstellen.
Bergwijn zal wel op links gaan spelen.
 

Mario

Well-known member
We hebben het steeds over dat de eerste plaatst in de groep kwalificatie oplevert. Wat is in het slechtste geval de route van de nummers 2 in de playoffs? De beste 3 daarvan gaan weer door begrijp ik. Er is dus nog wel een vangnet, ook al is deze zeer dun.
 

Joost

Well-known member
We hebben het steeds over dat de eerste plaatst in de groep kwalificatie oplevert. Wat is in het slechtste geval de route van de nummers 2 in de playoffs? De beste 3 daarvan gaan weer door begrijp ik. Er is dus nog wel een vangnet, ook al is deze zeer dun.
Er zijn 10 poules, die 10 nummers 2 plus 2 landen uit de Nations League gaan in een play-off.
De 6 winnaars van de 1e ronde gaan door naar de finaleronde en die 3 winnaars gaan naar het WK.
 

ALenstra

Well-known member
Dan moeten we echt eerste worden. Zo'n loterij als de playoffs moet je niet willen! Vanavond telt alleen winst.
 

Forza AZ

Well-known member
Er zijn 10 poules, die 10 nummers 2 plus 2 landen uit de Nations League gaan in een play-off.
De 6 winnaars van de 1e ronde gaan door naar de finaleronde en die 3 winnaars gaan naar het WK.
De play-offs gaan steeds over één wedstrijd. De beste 6 nummers 2 spelen in de 1e ronde van de play-offs thuis.
 

JMD

Well-known member
De play-offs gaan steeds over één wedstrijd. De beste 6 nummers 2 spelen in de 1e ronde van de play-offs thuis.
En hoe wordt er geloot? In de eerste ronde dus de 6 beste nummers 2 in 1 pot en de rest in 1 pot?
En dan de 2e ronde? Vrije loting?
 

stc

Well-known member
Vanavond is een gelijkspel het hoogst haalbare voor de mannen van v Gaal. Van Turkije ga je niet makkelijk winnen. Ik hoop dat ik ernaast zit, zoals zo vaak, maar momenteel heb ik niet het vertrouwen dat er gewonnen gaat worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanavond is een gelijkspel het hoogst haalbare voor de mannen van v Gaal. Van Turkije ga je niet makkelijk winnen. Ik hoop dat ik ernaast zit, zoals zo vaak, maar momenteel heb ik niet het vertrouwen dat er gewonnen gaat worden.
En daarom ben jij geen bondscoach.
 

Reinoud

Well-known member
Vanavond is een gelijkspel het hoogst haalbare voor de mannen van v Gaal. Van Turkije ga je niet makkelijk winnen. Ik hoop dat ik ernaast zit, zoals zo vaak, maar momenteel heb ik niet het vertrouwen dat er gewonnen gaat worden.
Denk dat de wedstrijden waarin jij vooraf vertrouwen hebt ook op één hand zijn te tellen per seizoen...
 

Forza AZ

Well-known member
En hoe wordt er geloot? In de eerste ronde dus de 6 beste nummers 2 in 1 pot en de rest in 1 pot?
En dan de 2e ronde? Vrije loting?
Klopt helemaal. Aangezien de 2e ronde al een paar dagen na de 1e ronde wordt gespeeld wordt al voor de 1e ronde geloot welke winnaars in de 2e ronde thuis spelen.

 

Makanaky

Well-known member
Wat weer ingewikkeld. Voor de doorgewinterde volger al moeilijk te volgen, laat staan voor de mensen hier en Jannen met een pet.
 
Bovenaan