Makanaky
Well-known member
Jij geeft wiskunde, makkelijk praten.Zo lastig is het toch niet? Juist vrij overzichtelijk, geen gekloot met iets als de beste 5 nummers 2 gaan naar het WK ofzo... Gewoon simpel: de nummers 2 spelen PO.
Jij geeft wiskunde, makkelijk praten.Zo lastig is het toch niet? Juist vrij overzichtelijk, geen gekloot met iets als de beste 5 nummers 2 gaan naar het WK ofzo... Gewoon simpel: de nummers 2 spelen PO.
Je voorspeld het alleen niet.Ik zat er 1 week geleden niet ver naast...
Heeft ie in de Serie A eigenlijk ook vaak een De Boertje?Fijn dat De Vrij nu ook echt het vertrouwen krijgt en steeds meer kan laten zien waarom hij wordt gezien als één van de beste verdedigers in de Serie A.
Maar hij pakt zijn rol eindelijk ook in Oranje.Fijn dat De Vrij nu ook echt het vertrouwen krijgt en steeds meer kan laten zien waarom hij wordt gezien als één van de beste verdedigers in de Serie A.
Ik heb geen idee, ik kijk nooit naar de Serie A. Ik weet alleen dat hij vorig jaar nog verkozen is tot de beste verdediger van de Serie A. Dat word je niet voor niets in een competitie waar ze het verdedigen tot kunst hebben verheven. En ik vond hem bij Feyenoord fantastisch en op het WK 2014 ook, maar dat is uiteraard alweer een hele tijd geleden.Heeft ie in de Serie A eigenlijk ook vaak een De Boertje?
En uit frustratie meteen de binnenstad slopen mag ik aannemen?Houden jullie het hier even in de gaten. Ik ga even naar Hofplein lekker tutteren!
Tütüren!Houden jullie het hier even in de gaten. Ik ga even naar Hofplein lekker tutteren!
Met 1 hand op de rugEn uit frustratie meteen de binnenstad slopen mag ik aannemen?