En Turkije ook nog met 10 man verder. Nou, op richting de dubbele cijfers!! Hüp!
Ergens wel jammer dat Bijlow niet echt getest wordt. Zou wel willen weten hoe hij zich staande houdt op dit podium. Het enige wat we nu zien zijn uittrappen en die zijn prima.
En dat is ook gewoon prima.
Ik hoop met je mee hoor, maar vaak gaan dit soort duels dan als een nachtkaars uit.
Pessimist😀Makkie 3-1
Nee, bij alles minder dan 12-1 moet Van Gaal raus.
Ik hoop met je mee hoor, maar vaak gaan dit soort duels dan als een nachtkaars uit.
Dat laatste is ook niet zo moeilijk na Frankie.Ik vind Louis nog steeds een lul, maar hij heeft het wel behoorlijk vlot op de rit. Dit is de beste helft van Oranje sinds de periode Koeman.
Nou, velen hier waren angstig....Pessimist
Ik had eerlijk gezegd ook geen 3-0 voorsprong bij rust verwacht.Nou, velen hier waren angstig....
Dat is wel echt triest hè, hoe incapabel Frank de Boer is. Het lijkt me een ontzettend aardige man, dus na alle kritiek kreeg ik ook een beetje medelijden met hem. Maar het is helaas voor de zoveelste keer gebleken dat het trainersvak niets voor hem is.Dat laatste is ook niet zo moeilijk na Frankie.
Bij de eerste twee goals gaat het de Turken allemaal te snel. De pingel en rode kaart komen voort uit slim voetbal. Deze poule moet je gewoon makkelijk winnen.Ik had eerlijk gezegd ook geen 3-0 voorsprong bij rust verwacht.
Ik weet niet of dit het van Gaal effect is, maar ik pleit er nog steeds voor dat degene die Frank de Boer bondscoach heeft gemaakt ontslag neemt.
En dan des te opvallender dat hij de enige coach is die 4x op rij kampioen met Ajax geworden is...Dat is wel echt triest hè, hoe incapabel Frank de Boer is. Het lijkt me een ontzettend aardige man, dus na alle kritiek kreeg ik ook een beetje medelijden met hem. Maar het is helaas voor de zoveelste keer gebleken dat het trainersvak niets voor hem is.
Klopt, maar ik kan me ook nog wel herinneren dat dat vooral gezien werd als 'ondanks Frank de Boer' en niet 'dankzij'. Beetje hetzelfde als wat wij met Van Bronckhorst hadden. Die twee doen me als trainers erg aan elkaar denken. Lieve, rustige mannen. Maar voor de camera net zo nietszeggend als het voetbal wat hun ploegen spelen. Ben er daardoor ook steeds meer van overtuigd dat hoe een trainer overkomt als hij over voetbal praat, ook veel zegt over zijn kwaliteiten. Naar mensen als Koeman en Van Gaal wil je luisteren als ze over voetbal praten. Dat straalt blijkbaar ook af op hoe ze hun ploegen prepareren.En dan des te opvallender dat hij de enige coach is die 4x op rij kampioen met Ajax geworden is...
(iets wat PSV, FC Twente, Feyenoord, AZ enz zich mogen aanrekenen overigens)
Hij deed er anders wel lang over om de beste beslissing te nemen door of Klaassen of Gini diep te laten spelen.Louis is de beste man op de beste plek. Slechts 180 minuten nodig gehad om het weer draaiende te krijgen. Ik vind dat zo'n toptrainer he.
Ha, heel goed gezien! Dat is inderdaad het verschil ten opzichte van de wedstrijd tegen Noorwegen.Hij deed er anders wel lang over om de beste beslissing te nemen door of Klaassen of Gini diep te laten spelen.
Zo moeilijk is dat niet.Ha, heel goed gezien! Dat is inderdaad het verschil ten opzichte van de wedstrijd tegen Noorwegen.
Sorry.Zo moeilijk is dat niet.
Klopt ja.Klopt, maar ik kan me ook nog wel herinneren dat dat vooral gezien werd als 'ondanks Frank de Boer' en niet 'dankzij'. Beetje hetzelfde als wat wij met Van Bronckhorst hadden. Die twee doen me als trainers erg aan elkaar denken. Lieve, rustige mannen. Maar voor de camera net zo nietszeggend als het voetbal wat hun ploegen spelen. Ben er daardoor ook steeds meer van overtuigd dat hoe een trainer overkomt als hij over voetbal praat, ook veel zegt over zijn kwaliteiten. Naar mensen als Koeman en Van Gaal wil je luisteren als ze over voetbal praten. Dat straalt blijkbaar ook af op hoe ze hun ploegen prepareren.
Kwestie van aanpassen aan de lezer.Sorry.