De weg naar Qatar deel 2, Noorwegen/Montenegro/Turkije

Mario

Well-known member
Na het mislukte EK, wederom een nieuwe start voor Oranje. Met wederom een nieuwe technische staf.

Cruciale kwalificatie wedstrijden richting het WK 2022 in Qatar.
Na de valse start in Turkije moet Nederland meteen in de achtervolging. Van Letland en Gibraltar werd er nog wel gewonnen, kan Oranje onder van Gaal III de gewenste herstart maken door 9 punten te pakken, inclusief de lastige uitwedstrijd tegen Noorwegen? Later volgen nog de thuiswedstrijden tegen Montenegro en Turkije.

Een aantal opvallende nieuwe namen in de selectie, en de terugkeer van de aanvoerder. Hier kan je alles kwijt over deze Oranje reeks van de komende week.

1Turkije3210105+57
2Nederland3201114+76
3Montenegro320163+36
4Noorwegen320143+16
5Letland301247-31
6Gibraltar3003114-130

 

Bijlagen

  • 85AD7D19-217B-471D-B1D6-8FDFCBCAEC98.jpeg
    85AD7D19-217B-471D-B1D6-8FDFCBCAEC98.jpeg
    282,4 KB · Weergaven: 9

PES5

Administrator
Forumleiding
Bijlow

Dumfries
De Vrij
Van Dijk
Malacia

De Jong
Gravenberch
Wijnaldum

Malen
Memphis
Gakpo

Zo maar eens doen.
 

Mario

Well-known member
Frank Snoeks gaat het commentaar doen bij Noorwegen - Nederland, ik dacht dat hij was gestopt.
 

JMD

Well-known member
In principe is een puntje in Noorwegen een goed resultaat als je daarna maar thuis wint van Montenegro en Turkije.
Met 3x winst is een WK-ticket eigenlijk bijna binnen, want van Noorwegen thuis moet je normaal gesproken winnen, Gibraltar en Letland moet je gewoon van winnen anders heb je helemaal geen moer op het WK te zoeken en dan alleen nog Montenegro uit. Dat vind ik lastiger in te schatten, beetje dark horse. I.m.o. niet goed genoeg om naar het WK te gaan, maar kan het de grotere landen wel lastig maken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
In principe is een puntje in Noorwegen een goed resultaat als je daarna maar thuis wint van Montenegro en Turkije.
Met 3x winst is een WK-ticket eigenlijk bijna binnen, want van Noorwegen thuis moet je normaal gesproken winnen, Gibraltar en Letland moet je gewoon van winnen anders heb je helemaal geen moer op het WK te zoeken en dan alleen nog Montenegro uit. Dat vind ik lastiger in te schatten, beetje dark horse. I.m.o. niet goed genoeg om naar het WK te gaan, maar kan het de grotere landen wel lastig maken.
Niks puntje. Noorwegen is zo rond p16 in Europa. Gewoon winnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Makanaky

Well-known member
Als je de luxe hebt om de nieuwe spits van Barcelona gewoon eventjes te kunnen passeren, dan ben je absolute topfavoriet tot de derde macht.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Formule 1, wielrennen, tennis.
Echte voetballiefhebbers hier in de voetbalkantine🤨.

ik heb er zin in en ben erg benieuwd, kan alle kanten op, sowieso een feest om Louis van Gaal voor en na de wedstrijd te horen. Ik heb echt geen idee wat we zo krijgen, glorie of drama. Voor Turkije uit was ik vol vertrouwen, op zich heb ik nu ook wel een goed voorgevoel, maar wat dat waard is…
 

Mario

Well-known member
Bijlow

Timber
De Vrij
Van Dijk
Blind

De Jong
Klaassen
Wijnaldum

Gakpo
Memphis
Berghuis
 

Susaa

Well-known member
Ik teken voor een gelijkspel.

Ik hoop ook dat Bijlow geen gekke dingen gaat doen.

Hup Holland hup👍
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goede opstelling. Ik zou denk ik Blind naar het middenveld halen en op de plek van Klaassen zetten voor meer voetbal. En dan Malacia linksback. Maar verder is dit denk ik de sterkst mogelijke opstelling.

Pedersen trouwens debutant bij de tegenstander. Leuk. :)
 
Bovenaan