De weg naar Qatar deel 2, Noorwegen/Montenegro/Turkije

Max

Administrator
Forumleiding
Dat ben ik met je eens. Maar als Turkije in die vorm steekt zullen ze ook tegen Noorwegen niet winnen.

Met klinkende cijfers wonnen de Turken van Nederland en Noorwegen om vervolgens gelijk te spelen tegen Letland. Allemaal in maart.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat was trouwens wel een wedstrijd waarbij elke bal die die Turken raakten in goal vloog, dat icm "briljant" verdedigen aan onze kant ook.
 

Mario

Well-known member
Ik verwacht dat de Turkse coach zal worden ontslagen, en dan kunnen de Turken onder een nieuwe coach weer opleven. Toch denk ik dat het vooral een strijd met de Noren wordt om plek 1. Voordeel is ook ons doelsaldo, met nog een thuiswedstrijd tegen Gibraltar voor de boeg.
 

Bernardo

Well-known member
Normaal gesproken win je de komende 3 wedstrijden gewoon, dan heb je daarna genoeg aan een punt tegen Noorwegen. Boek de tickets naar Qatar maar, mooi uitje!
 

stc

Well-known member
Voor de rest ben je wel tevreden?
Qua resultaat heeft Nederland het gewoon goed gedaan.

Eigenlijk zouden de spelers die nu op scherp staan, geel moeten pakken tegen Letland. Kunnen ze tegen Noorwegen en Montenegro gewoon meedoen.
 

Mario

Well-known member
Ik verwacht dat de Turkse coach zal worden ontslagen, en dan kunnen de Turken onder een nieuwe coach weer opleven. Toch denk ik dat het vooral een strijd met de Noren wordt om plek 1. Voordeel is ook ons doelsaldo, met nog een thuiswedstrijd tegen Gibraltar voor de boeg.
En ontslagen dus. Nu met een nieuwe coach vol passie naar winst tegen Noorwegen 👍
 
Bovenaan